Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Elektromobil

Růst trhu baterií pro elektromobily - CATL vede

Nejnovější zpráva od SNE Research ukazuje, že v první polovině roku 2024 se instalovalo 285,4 GWh baterií pro elektromobily, což představuje meziroční nárůst o 23 %. Vedoucím výrobcem je CATL s podílem 37,5 %, následují BYD (15,7 %) a LG Energy Solution (12,6 %).
  • Číst dál o Růst trhu baterií pro elektromobily - CATL vede
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

MG 5 Electric - dostupné rodinné elektrické kombi

MG 5 Electric je revoluční rodinné elektrické kombi, které přináší prostornost, praktické vlastnosti a ekologický pohon za dostupnou cenu. S moderním designem, výkonným elektrickým motorem a dlouhým dojezdem až 400 km.
  • Číst dál o MG 5 Electric - dostupné rodinné elektrické kombi
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Od spalováku k elektromobilu - část první

Přechod od spalovacího vozidla k plně elektrickému: zkušenosti, ekonomika a vliv fotovoltaických elektráren na elektromobilitu. Detailní pohled na výhody a výzvy spojené s vlastnictvím elektromobilu včetně státních dotací na elektromobilitu.
  • Číst dál o Od spalováku k elektromobilu - část první
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Elektromobil

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Xiaomi SU7 Ultra stanovil nový rekord na okruhu Nürburgring

Elektrický sedan Xiaomi SU7 Ultra se stal nejrychlejším sériovým vozem na německém okruhu Nürburgring s časem 7:04.957 minuty, čímž... >>

Recyklace grafitu z baterií elektromobilů: Cesta k udržitelnějším bateriím

Společnosti Battery Recycling a Vianode uzavřely dohodu o vývoji udržitelného řetězce pro recyklaci grafitu z baterií elektromobilů.... >>

Čínští výrobci elektromobilů zkracují platby dodavatelům

Hlavní čínští výrobci elektromobilů včetně společností Nio, Xpeng a Li Auto se zavázali platit svým dodavatelům do 60 dnů. Tento krok... >>

Geely představuje novou hybridní technologii Leishen AI Hybrid 2.0 s rekordní termální účinností

Čínský automobilový trh přináší dvě zásadní novinky. Geely představilo hybridní systém PHEV s tepelnou účinností 47,26%, což... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.