Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Opel Grandland Electric

Opel Grandland Electric - zdroj: media.stellantis.com

Opel Grandland Electric - zdroj: media.stellantis.com

Rychlonabíjení Grandland Electric: od 10 do 80 % za ~27 min

Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 27 min (max DC 157 kW, zahrnut taper).

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Opel Grandland Electric je moderní elektrické SUV, které kombinuje elegantní design s pokročilou technologií a ekologickým provozem. S lithium-iontovou baterií o kapacitě 73 kWh nabízí dojezd až 523 km podle WLTP, což zajišťuje pohodlné cestování na dlouhé vzdálenosti. 

Výkonný synchronní motor s permanentním magnetem poskytuje maximální výkon 157 kW (213 koní) a točivý moment 345 Nm, což umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 9 sekund a dosahuje maximální rychlosti 170 km/h. Grandland Electric je vybaven palubní nabíječkou s výkonem 11 kW a podporuje rychlé DC nabíjení až 157 kW, což umožňuje rychlé doplnění energie.

Dan

Opel Grandland:

Grandland svými parametry konkuruje Škodě Enyaq a třeba Tesle Model Y.  DC nabíjení má podobnou rychlost jako Škoda. Tesla má papírově rychlejší max. výkon nabíjení. Otázkou však zůstává, jak vypadá nabíjecí křivka. Tesla z počátku má velmi rychle nabíjení, které však brzy opadává. Enyaq pro změnu má křivku plošší. Jak na tom bude Grandland?

Pokud jde o zrychlení, zde Grandland silně pokulhává za Teslou či Enyaqem.  Ohodnoťte vůz hvězdičkami na konci výpisu vozu.

Základní specifikace a cena

Značka: Opel

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: synchronní motor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 73

Kolik stojí Opel Grandland Electric?

Přibližná cena: 1 129 990 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 157

Maximální výkon motoru (koně): 213

Maximální točivý moment (Nm): 345

Typ baterie: Lithium-iontová

Napětí (V): 400V

Hmotnost (kg): 2132

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 157

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 4.5

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.5

Maximální rychlost (km/h): 170

Zrychlení 0-100 km/h (s): 9

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 17.3

Dojezd WLTP kombinace (km): 523

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4650

Šířka (mm): 1934

Výška (mm): 1665

Rozvor kol přední (mm): 2795

Rozvor kol zadní (mm): 1624

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg): 2132

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2700

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 1200

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 750

Objem zavazadlového prostoru (l): 550

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1645

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Bolt nasadí v Evropě autonomní taxi už v roce 2026. Časem i bez řidiče za volantem
  • Tesla otevírá největší Supercharger na světě: 168 stání a plná soběstačnost
  • Li Auto se propadlo do ztráty, čínský gigant poprvé od roku 2022 v minusu
  • Elektromobilita v Česku má stále co dohánět. Lépe jsou na tom Poláci i Maďaři
  • Sinopec a LG Chem sází na sodíkové baterie: Čínský trh poroste o 2900 %

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Solid-state Li-S baterie z Fraunhoferu: Dvojnásobná energie a dojezd přes 1000 km?

Vědci z Fraunhoferova institutu IWS v Drážďanech dosáhli zásadního pokroku ve vývoji lithium-sulfurových (Li-S) baterií. Jejich inovativní... >>

Hyundai vytáhl na Porsche geniální zbraň. Kde Němci potřebují převodovku, tam Korejci použili „neviditelný“ trik

Porsche sází na mechanickou převodovku, Korejci zvolili cestu digitální magie. Hyundai poodhalil, co přesně se děje v útrobách jejich... >>

Prodeje Tesly v Evropě pokračují v říjnovém propadu. Pomůže levnější Model Y Standard?

Říjnová čísla jsou alarmující. Tesla prodala ve Švédsku jen 133 vozů, ve většině Evropy propadla o desítky procent. Čínské značky... >>

Toyota prodala 879 tisíc aut, ale elektrická tvoří stále jen 2,2 %. Přesto něco je jinak

Toyota v září prodala 879 314 vozů a potvrdila růst o 3,1 procenta. Čistě elektrická auta? Pouhá 2,2 procenta prodejů. Tesla za stejné... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Alicante, SpainAlicante, Spain
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Udine, ItalyMartignacco, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Amstetten, AustriaAmstetten, Austria
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rezekne, LatviaRēzekne, Latvia
4 míst • 150 kW
Sant Cugat, SpainBarcelona, Spain
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.