Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Opel Grandland Electric

Opel Grandland Electric - zdroj: media.stellantis.com

Opel Grandland Electric - zdroj: media.stellantis.com

Rychlonabíjení Grandland Electric: od 10 do 80 % za ~27 min

Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 27 min (max DC 157 kW, zahrnut taper).

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Opel Grandland Electric je moderní elektrické SUV, které kombinuje elegantní design s pokročilou technologií a ekologickým provozem. S lithium-iontovou baterií o kapacitě 73 kWh nabízí dojezd až 523 km podle WLTP, což zajišťuje pohodlné cestování na dlouhé vzdálenosti. 

Výkonný synchronní motor s permanentním magnetem poskytuje maximální výkon 157 kW (213 koní) a točivý moment 345 Nm, což umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 9 sekund a dosahuje maximální rychlosti 170 km/h. Grandland Electric je vybaven palubní nabíječkou s výkonem 11 kW a podporuje rychlé DC nabíjení až 157 kW, což umožňuje rychlé doplnění energie.

Dan

Opel Grandland:

Grandland svými parametry konkuruje Škodě Enyaq a třeba Tesle Model Y.  DC nabíjení má podobnou rychlost jako Škoda. Tesla má papírově rychlejší max. výkon nabíjení. Otázkou však zůstává, jak vypadá nabíjecí křivka. Tesla z počátku má velmi rychle nabíjení, které však brzy opadává. Enyaq pro změnu má křivku plošší. Jak na tom bude Grandland?

Pokud jde o zrychlení, zde Grandland silně pokulhává za Teslou či Enyaqem.  Ohodnoťte vůz hvězdičkami na konci výpisu vozu.

Základní specifikace a cena

Značka: Opel

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: synchronní motor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 73

Kolik stojí Opel Grandland Electric?

Přibližná cena: 1 129 990 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 157

Maximální výkon motoru (koně): 213

Maximální točivý moment (Nm): 345

Typ baterie: Lithium-iontová

Napětí (V): 400V

Hmotnost (kg): 2132

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 157

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 4.5

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.5

Maximální rychlost (km/h): 170

Zrychlení 0-100 km/h (s): 9

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 17.3

Dojezd WLTP kombinace (km): 523

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4650

Šířka (mm): 1934

Výška (mm): 1665

Rozvor kol přední (mm): 2795

Rozvor kol zadní (mm): 1624

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg): 2132

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2700

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 1200

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 750

Objem zavazadlového prostoru (l): 550

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1645

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Tesla začala rozdávat dárky: AI naviguje, fotí selfie
  • Japonci se nevzdávají: Nissan chystá protiútok na čínském trhu s modelem NX8
  • Traton získává půl miliardy eur na vývoj modulární platformy pro elektrické nákladáky
  • Nayax koupil Lynkwell za 650 milionů: AI řídí nabíjení elektromobilů
  • Němečtí vědci vyvíjejí megawattové nabíječky pro kamiony s vlastní solární elektrárnou

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Kypr spouští dotace na elektromobily až 225 tisíc korun

Kyperská vláda připravuje nový program podpory elektromobility s rozpočtem 112 milionů korun. Kupující nových elektromobilů a hybridů... >>

Revoluce pod kapotou: Němci našli recept, jak se u elektromobilů zbavit závislosti na vzácných kovech

Noční můra automobilek v podobě drahých a nedostupných surovin se může rozplynout. Inženýři představili unikátní platformu, která... >>

O elektromobily není zájem? Ano na Marsu, v Evropě však stoupá prodej o 34 %

Říjen 2025 přepsal pravidla evropského automobilového trhu. Škoda Elroq se stala nejprodávanějším elektromobilem kontinentu a poprvé v... >>

BYD znovu poráží Teslu: Proč by si ale čínský gigant měl dát na Teslu pozor?

Čínská automobilka BYD obhájila prvenství na globálním trhu čistě elektrických vozů s 15,4% podílem, zatímco Tesla zůstává druhá s... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Kaunas, LithuaniaBiruliškės, Lithuania
8 míst • 250 kW
Modena, ItalyModena, Italy
12 míst • 150 kW • ne-Tesla
Caen, FranceBretteville-sur-Odon, France
12 míst • 150 kW • ne-Tesla
Illertissen, GermanyIllertissen, Germany
14 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wismar, GermanyWismar, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.