Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Leapmotor posiluje nabídku elektromobilů novými modely C11 a B01

EV novinky baterie

Aktualizace modelové řady

Čínská automobilka Leapmotor uvádí na trh aktualizovaný model C11 SUV a zcela nový sedan B01, čímž reaguje na intenzivnější konkurenci v segmentu elektromobilů. Předprodej C11 odstartoval 3. července s počáteční cenou 158 800 RMB, zatímco B01 bude oficiálně dostupný koncem měsíce za 105 800 RMB. Tento krok navazuje na letošní uvedení modelu B10 a modernizaci vozů C10 a C16.

Specifikace modelu C11

Aktualizované SUV C11, které se prodává od září 2021 s celkovými dodávkami přes 250 000 kusů, nabízí dvě varianty pohonu: bateriový elektromobil (BEV) čistě na elektřinu a vůz s prodlouženým dojezdem (EREV), jenž kombinuje elektromotor s malým spalovacím motorem sloužícím pouze jako generátor proudu. Vůz měří 4 780 mm na délku, 1 905 mm na šířku a 1 658 mm na výšku s rozvorem náprav 2 930 mm. BEV verze využívá pokročilou 800V vysokonapěťovou platformu, která zrychluje nabíjení, a dosahuje dojezdu 640 km dle testovacího cyklu CLTC (standardizovaná metodika měření spotřeby v čínských podmínkách).

Nový sedan B01

Sedan B01, druhý model v řadě B po SUV B10, debutoval na autosalonu v Šanghaji. S rozměry 4 770 mm × 1 880 mm × 1 490 mm a rozvorem 2 735 mm konkuruje vozům jako Tesla Model 3. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 6,4 až 8,7 sekundy a nabízí dva dojezdové režimy: 550 km nebo 650 km v cyklu CLTC. Výrazně nízká startovací cena pod 150 000 RMB jej řadí mezi dostupné elektromobily.

Prodejní úspěchy a portfolio

Leapmotor v červnu dosáhl historického maxima s 48 006 prodanými vozy, což představuje druhý měsíc po sobě s rekordními výsledky. Aktuální modelová řada zahrnuje:

  • T03: pouze BEV varianta
  • B10: pouze BEV varianta
  • C01, C10, C11, C16: dostupné jako BEV i EREV

Tato strategie umožňuje značce pokrýt různé cenové kategorie a technologické preference zákazníků.

Finanční výkonnost

Společnost vykázala za první čtvrtletí čistou ztrátu ve výši 130 milionů RMB, což je meziroční snížení o 87,17 %. Toto zlepšení odráží efektivnější operace a rostoucí poptávku, posílenou úspěšnými novinkami v nabídce. Stabilní prodeje a inovace potvrzují Leapmotor jako klíčového hráče na čínském trhu elektromobilů.

Zdroj: cnevpost.com

Štítky

  • EV novinky
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Redakce , dne 9 Červenec, 2025

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Aito M8 BEV: Nový hráč na poli elektrických SUV zahajuje předprodej

Čínský výrobce Aito, podporovaný společností Huawei, spustil předprodej čistě elektrické verze svého modelu M8. Vůz s dojezdem až 705... >>

Itálie schválila stavbu nejdelšího visutého mostu světa za 13,5 miliardy eur – spojí Sicílii s pevninou

Po více než 50 letech plánování a několika zrušených pokusech Itálie definitivně schválila stavbu Messinského mostu přes průliv mezi... >>

Xpeng G6 2025: Revoluce v nabíjení za 41 310 dolarů dorazila do Thajska

Čínský výrobce Xpeng právě představil aktualizovaný elektromobil G6 v Thajsku s přelomovou 5C ultra-rychlou technologií nabíjení. Baterie... >>

BMW iX3 2025: Revoluční dojezd 800 km a rychlé nabíjení mění trh

V srpnu 2025 vstupuje BMW na čínský trh s novou generací iX3, která přináší přelomové technologie. S kapacitou baterie 85 kWh a dojezdem... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Sisteron, FranceSisteron, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Krško, SloveniaKrškem, Slovenia
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Waldlaubersheim, GermanyWaldlaubersheim, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Barberino di Mugello, ItalyBarberino di Mugello FI, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Eschborn - Ginnheimer Straße, GermanyEschborn, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wismar, GermanyWismar, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Mondovì, ItalyMondovì, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Saint-Dié-des-Vosges, FranceSaint-Dié-des-Vosges, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Sarzana, Italy - La SpeziaSarzana SP, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Trento, ItalyTrento, Italy
10 míst • 150 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.