Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

Avatr získává 10% podíl v divizi náhradních dílů Huawei za 1,6 miliardy dolarů

EV novinky
Foto: EV novinky
Fotka autora Daniel Česák
Daniel Česák 19 Srpen, 2024

Avatr a Huawei: Nové partnerství

Společnost Avatr nedávno oznámila významnou akvizici, která má potenciál ovlivnit trh s elektromobily. Za částku 1,6 miliardy dolarů získává Avatr 10% podíl v divizi náhradních dílů Huawei, známé jako Newcool. Po této transakci bude Huawei držet zbývajících 90% podílů.

Strategické výhody pro obě strany

Tato akvizice přináší strategické výhody pro obě strany. Pro Avatr znamená přístup k pokročilým technologiím a inovacím, které Huawei vyvíjí. Na druhé straně, Huawei může využít finanční injekci k dalšímu vývoji svých produktů a posílení své pozice na trhu s elektromobily.

Dopad na trh s elektromobily

Tento krok by mohl mít významný dopad na celý trh s elektromobily. Spojení odborných znalostí a zdrojů obou firem může vést k rychlejšímu vývoji a nasazení nových technologií. To by mohlo urychlit přechod k elektrickým vozidlům a podpořit udržitelnou mobilitu.

Budoucí plány

Obě společnosti již naznačily, že mají ambiciózní plány do budoucna. Avatr se chce stát klíčovým hráčem na globálním trhu s elektromobily, zatímco Huawei plánuje rozšířit své portfolio produktů a služeb v oblasti chytré mobility.

Akvizice 10% podílu v divizi Newcool je významným krokem pro obě firmy. Je to ukázka toho, jak mohou strategická partnerství urychlit inovace a přinést nové možnosti na trh s elektromobily.

Zdroj: CNevpost

Štítky

  • EV novinky

Mohlo by vás zajímat

Ilustrační foto

Zatímco Evropa vede kulturní války o spalováky, Afrika počítá peníze. Elektromobilita tam vítězí díky selskému rozumu
V Česku je elektromobil často vnímán jako politický diktát nebo luxusní hračka pro bohaté. Pohled na africký kontinent nám ale nastavuje nemilosrdné zrcadlo. V zemích, které považujeme za rozvojové, n...

Matrix nabíjení | zdroj: matrixcharging.com

Audi, Nissan a Voyah standardizují automatické nabíjení přímo ze země
Tři automobilky spojily síly, aby vytvořily jednotný standard pro Matrix Charging - technologii, která umožňuje nabíjet elektromobily automaticky pouhým zaparkováním nad speciální deskou v zemi. Systé...

Hyundai Nexo | zdroj: hyundai.news

Hyundai investuje 18 miliard Kč do baterií: Klíč k budoucím EV a hybridům
Hyundai Motor Group masivně investuje do budoucnosti elektromobility. V Jižní Koreji zahájila výstavbu Future Mobility Battery Campus, svého největšího výzkumného a vývojového centra pro baterie. S in...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Korea zařazuje vyšší rychlost. Ohlásila 20% skok dotací na elektromobily a odtajnila plán na globální prvenství

Domácí trh s elektromobily potřebuje impulz a korejská vláda odpovídá rázně:dotace na nákup EV vzrostou v roce 2026 o pětinu. Tato... >>

Solid-state Li-S baterie z Fraunhoferu: Dvojnásobná energie a dojezd přes 1000 km?

Vědci z Fraunhoferova institutu IWS v Drážďanech dosáhli zásadního pokroku ve vývoji lithium-sulfurových (Li-S) baterií. Jejich inovativní... >>

Z nuly na milion za 11 let: Xpeng ukazuje, jak rychle dokáže růst čínský elektromobil

Čínská automobilka Xpeng oznámila 21. listopadu významný milník – z výrobní linky sjel milion tý elektromobil. Tempo růstu firmy ukazuje... >>

Zvrat v Bruselu: Volkswagen bojuje o záchranu Cupry Tavascan, cla mohou padnout

Měla to být tvrdá rána pro čínskou konkurenci, ale střepina zasáhla i evropského giganta. Koncern Volkswagen se ocitl v pasti obchodní... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Eurotunnel, France - TerminalCoquelles, France
8 míst • 125 kW • ne-Tesla
Voss Handelshus, NorwayVoss, Norway
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lodi, ItalyPieve Fissiraga, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Mons, BelgiumMons, Belgium
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Randers South, DenmarkRanders, Denmark
24 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.