Hyundai Inster POWER
Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz
Rychlonabíjení Inster POWER: od 10 do 80 % za ~33 min
Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 33 min (max DC 85.3 kW, zahrnut taper).
Aktualizováno dnes
Hyundai Inster POWER je kompaktní elektrické SUV navržené především pro městský provoz a kratší trasy. Díky baterii o kapacitě 49 kWh nabízí dojezd až 350 km podle WLTP, což je ideální pro každodenní dojíždění a městskou mobilitu. Elektromotor s výkonem 85 kW (115 koní) a točivým momentem 147 Nm poskytuje plynulý a tichý chod, který oceníte zejména v městských ulicích.
Hyundai Inster:
Malý, ale šikovný 😃. Zde opravdu není hlavní vlastností dojezd nebo výkon. Zde jde spíš o cenu, menší kompaktní rozměry. A je velké pozitivum, že vůz nabízí takové věci jako tepelné čerpadlo nebo V2L, tedy vehicle-to-load.
Základní specifikace a cena
Značka: Hyundai
Převodovka: Automatická
Počet míst: 4
Pohon: přední náprava
Motor: synchronní motor s permanentním magnetem
Rok výroby: 2024
Kapacita baterie (kWh): 49
Kolik stojí Hyundai Inster POWER?
Přibližná cena: 639 990 Kč
Detailnější specifikace
Maximální výkon motoru (kW): 85
Maximální výkon motoru (koně): 115
Maximální točivý moment (Nm): 147
Typ baterie: Lithium-ion
Napětí (V): 400V
Hmotnost (kg):
Počet článků baterie:
Výkon palubní nabíječky (kW): 10.5
Maximální výkon nabíjení DC (kW): 85.3
Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 4.58
Doba nabíjení Mod4 (minuty): 58
Maximální rychlost (km/h): 150
Zrychlení 0-100 km/h (s): 10.6
Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 14.9
Dojezd WLTP kombinace (km): 370
Dojezd WLTP město (km):
Dojezd uživatel město (km):
Dojezd uživatel kombinace (km):
Emise (g/km):
Délka (mm): 3825
Šířka (mm): 1610
Výška (mm): 1575
Rozvor kol přední (mm):
Rozvor kol zadní (mm):
Světlá výška (mm): 144
Provozní hmotnost (kg): 1410
Maximální přípustná hmotnost (kg): 1745
Maximální svislé zatížení (kg):
Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg):
Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):
Objem zavazadlového prostoru (l): 280
Maximální objem zavazadlového prostoru (l):
Rekuperace: ano
Jeden pedál: ano
Tepelné čerpadlo: Ano
Nejnovější články o elektromobilitě
- Zlatá pravidla elektromobility: Jak ušetřit tisíce a prodloužit životnost baterie
- Paradox elektromobility 2025: Svět hlásí rekordy, Volkswagen omezuje výrobu. Kde je pravda?
- Musk ztrácí Británii: Tesla propadla 7× pod BYD. Škoda Elroq je bestseller
- Zbývají tři dny: Vyhrajte vstup na e-Salon, kde otestujete desítky elektromobilů zdarma
- Ford nabízí vícedenní test elektromobilů za 590 Kč denně. Při koupi vrátí každou korunu