Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Tesla Model 3 Long Range RWD

Tesla Model 3 - zdroj: www.tesla.com

Tesla Model 3 - zdroj: www.tesla.com

Tesla Model 3 - zdroj: www.tesla.com

Tesla Model 3 - zdroj: www.tesla.com

Tesla Model 3 Long Range RWD je ideální volbou pro řidiče hledající dlouhý dojezd, vysokou efektivitu a prémiovou technologii. S dojezdem až 702 km (WLTP) a maximální rychlostí 201 km/h přináší špičkový výkon spojený s pohonem zadních kol. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 5,2 sekundy.

Dan

Tesla Model 3 Long Range RWD:

Tesla Model 3 Long Range verze s RWD je docela novinkou, tedy ke dni psaní tohoto textu. Je zajímavé, že ač nejde o úplně nový model, ale o "oprášení" modelu, který na trhu je nějaký ten pátek, tak se podařilo zvýšit dojezd na hodnotu přes 700 km. Dle všeho to je především lehkou změnou aerodynamiky a efektivnějším pohonem. 

Dalším faktorem je vylepšený software, který je pravidelně aktualizován. Tesla neustále aktualizuje svůj software pro správu baterie a pohonného ústrojí, což umožňuje efektivnější využití energie a optimalizaci dojezdu. Což v případě některých evropských konkurentů zní spíše jako utopie.

Přidat nový vůz

Základní specifikace a cena

Značka: Tesla

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: synchronní motor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2023

Kapacita baterie (kWh): 75

Kolik stojí Tesla Model 3 Long Range RWD?

Přibližná cena: 1 099 990 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 258

Maximální výkon motoru (koně): 351

Maximální točivý moment (Nm): 510

Typ baterie: Lithium-ion

Napětí (V): 350 V

Hmotnost (kg): 1844

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 250

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 6.4

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.45

Maximální rychlost (km/h): 233

Zrychlení 0-100 km/h (s): 5.2

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km):

Dojezd WLTP kombinace (km): 702

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4694

Šířka (mm): 1933

Výška (mm): 1442

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg): 1844

Maximální přípustná hmotnost (kg):

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg):

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l): 424

Maximální objem zavazadlového prostoru (l):

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ne

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Šokující test: Nejlepší elektromobily jsou od spalováků vzdálené jen 20 minut na 1000 km

Rozsáhlý test více než 150 elektromobilů na standardizované trase 1000 km odhaluje překvapivé výsledky. Zatímco ještě před pěti lety... >>

Překvapiví lídři elektromobility: Nepál a Etiopie

Zatímco vyspělé země postupně přecházejí na elektromobily, nečekanými šampiony v jejich adopci se staly Nepál a Etiopie. Díky razantním... >>

Tesla Model Y: Odhalení dostupnější verze

V Číně se objevily zamaskované prototypy nové, cenově dostupnější verze Tesly Model Y. Klíčové změny zahrnují látková sedadla,... >>

Itálie spouští rekordní dotace až 11 000 eur na elektroauta

Italská vláda schválila dotační program v hodnotě 600 milionů eur, který od září 2025 nabídne až 11 000 eur na nákup elektroauta.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Superchargery

Bardonecchia, ItalyBardonecchia, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Oslo – Bogstadveien, NorwayOslo, Norway
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Bayonne, FranceBayonne, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Eging am See, GermanyEging am See, Germany
9 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wetzlar, GermanyWetzlar, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Törökbálint, HungaryTörökbálint, Hungary
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rüsselsheim, GermanyRüsselsheim, Germany
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Čestlice, Czech RepublicŘíčany u Prahy, Czech Republic
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Telgate, ItalyTelgate, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Hamburg, GermanyHamburg, Germany
4 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.