Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Volkswagen ID.7

VW ID.7

VW ID.7

Rychlonabíjení ID.7: od 10 do 80 % za ~25 min

Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 25 min (max DC 175 kW, zahrnut taper).

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Volkswagen ID.7 je prostorný elektrický fastback střední třídy, navržený jako vlajková loď řady ID. Nabízí dojezd přes 600 km dle WLTP, výkonný synchronní elektromotor (210 kW) s pohonem zadních kol a rychlé nabíjení výkonem až 175 kW. Interiér je zaměřen na komfort a moderní technologie, včetně velkého dotykového displeje a hlasového ovládání.

Ve dvou úvodních měsících roku 2025 se ID.7 stal třetím nejvíce registrovaným elektromobilem v Česku, když se registrovalo 94 vozů.

Základní specifikace a cena

Značka: Volkswagen

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2023

Kapacita baterie (kWh): 77

Kolik stojí Volkswagen ID.7?

Přibližná cena: ???

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 210

Maximální výkon motoru (koně): 286

Maximální točivý moment (Nm): 545

Typ baterie: Lithium-iontová

Napětí (V):

Hmotnost (kg): 2184

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 175

Doba nabíjení Mod3 (hodiny):

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 27

Maximální rychlost (km/h): 180

Zrychlení 0-100 km/h (s): 6.5

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 14.1

Dojezd WLTP kombinace (km): 615

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km):

Délka (mm): 4961

Šířka (mm): 1862

Výška (mm): 1536

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg):

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2640

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg):

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l): 532

Maximální objem zavazadlového prostoru (l):

Rekuperace: ano

Jeden pedál:

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Zlom na trhu s elektromobily: Podíl Tesly v USA se propadl pod 40 %. Kdo jí krade zákazníky?
  • Xpeng rozjíždí výrobu v srdci Evropy. SUV modely G6 a G9 nově sjíždí z linky v Rakousku
  • Leapmotor D16: Velké SUV s duálním mozkem od Qualcommu má stát pod milion korun
  • Proč Tesla Model Y L dobývá Čínu: Recept na úspěch není v technologiích, ale v pochopení trhu
  • Překvapivý zvrat v Číně: Elektromobily s 800 km dojezdem vytlačují hybridy rychleji, než kdokoli čekal

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

AUDI bez 4 kruhů dobývá Čínu: 370 km za 10 minut nabíjení

AUDI E5 Sportback přináší revoluci: 800V architektura, 370 km dojezdu za 10 minut nabíjení a cena od 690 000 Kč. Proč nemá čtyři kruhy?... >>

Proč Tesla se nabíjí stejně dlouho jako Škoda Enyaq i přes vyšší výkon?

Papírové údaje mohou klamat. Tesla Model Y slibuje nabíjecí výkon až 250 kW, zatímco Škoda Enyaq 85 "pouze" 175 kW. Přesto se v reálných... >>

Konec úzkosti z dojezdu: Nová baterie nabije elektromobil za 10 minut na 478 km

Čínský technologický gigant CATL představil na veletrhu IAA Mobility v Mnichově průlomovou baterii Shenxing Pro, která může definitivně... >>

Leapmotor překvapil svět: Z nuly na zisk za 10 let a tajemný nový model míří do Evropy

Čínský výrobce elektromobilů Leapmotor pokračuje v dynamickém růstu a v srpnu 2025 dosáhl rekordních 57 066 dodaných vozidel, což... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Hamburg, Germany - EEZHamburg, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Caldes de Malavella, SpainCaldes de Malavella, Spain
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Biguglia, Korsika, FranceBiguglia, France
4 míst • 250 kW • ne-Tesla
Palermo, Italy - Palermo EastPalermo, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Trencin, SlovakiaTrencin, Slovakia
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Kappel-Grafenhausen, GermanyKappel-Grafenhausen, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Hengersberg, GermanyHengersberg, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Bratislava – Aupark, SlovakiaBratislava, Slovakia
6 míst • 130 kW • ne-Tesla
Sallent, SpainSallent, Spain
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Carsoli Oricola, ItalyOricola, Italy
8 míst • 150 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.