Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

Neta zahajuje masovou výrobu elektromobilů v Indonésii

Ilustrační foto
Foto: Ilustrační foto
Fotka autora Filip
Filip 3 Červen, 2024

Společnost Neta oficiálně zahájila masovou výrobu svého modelu Neta V-II v Indonésii. Tento krok představuje významný milník pro firmu, která se snaží expandovat na zahraniční trhy a zvýšit svou konkurenceschopnost v oblasti elektromobility.

Model Neta V-II je vybaven lithium-železo-fosfátovými (LFP) bateriemi, které dodává čínský výrobce baterií Gotion High-tech. Zajímavostí je, že 44 procent komponent bateriového balení je vyrobeno přímo v Indonésii, což podporuje lokální ekonomiku a snižuje náklady na logistiku.

Význam pro indonéský trh

Tento krok je důležitým signálem pro indonéský trh, který se stále více orientuje na udržitelné technologie a elektromobilitu. Lokální výroba nejenže vytváří pracovní místa, ale také posiluje technologickou infrastrukturu země.

Strategie společnosti Neta

Neta se zaměřuje na zvýšení svého podílu na globálním trhu s elektromobily. Zahájení masové výroby v Indonésii je součástí širší strategie, která má za cíl rozšířit přítomnost firmy na mezinárodních trzích a posílit její postavení jako významného hráče v oblasti elektromobility.

Kdo je společnost Neta?

Společnost Neta, založená v roce 2014, sídlí v Číně a specializuje se na výrobu elektromobilů. Její automobily jsou navrženy tak, aby byly cenově dostupné a ekologicky šetrné. Neta úspěšně prodala více než 350 000 elektromobilů po celém světě a nyní se zaměřuje na expanzi na trhy v jihovýchodní Asii, včetně Indonésie. Společnost spolupracuje s místními partnery, jako je PT Handal Indonesia Motor, na produkci a montáži svých vozidel přímo v Indonésii. V současné době nejsou vozidla Neta běžně dostupná v Evropě, ale firma plánuje rozšířit svou přítomnost i na dalších mezinárodních trzích.

Štítky

  • Neta
  • Elektromobilita
  • Elektroauta

Mohlo by vás zajímat

Baterie

Evropský bateriový průmysl se hroutí: Stovky milionů v plamenech, tisíce lidí bez práce
Northvolt v bankrotu. Porsche propouští 200 lidí. ACC uzavírá továrny. To, co mělo být evropskou odpovědí na čínskou dominanci, se rozpadá před očima. Profesor z prestižní RWTH Aachen varuje: Bez radi...

Renault Trafic E-Tech 2026 | zdroj: media.renault.com

Nový Renault Trafic E-Tech: Nabíjí rychleji než většina osobáků a ujede 450 km
Zatímco konkurence často jen upravuje starší platformy, Renault staví svou budoucnost na 800V architektuře. Nadcházející Trafic E-Tech slibuje parametry, které byly v segmentu dodávek dosud nemyslitel...

CITROËN ë-C3 | zdroj: media.stellantis.com

Citroën ë-C3 v Rakousku srovnává cenu s benzinem: Akce s 8letou zárukou
Během podzimní "Black Week" v Rakousku Citroën poprvé nabízí svůj elektrický model ë-C3 za cenu srovnatelnou s benzinovým protějškem. Za 15 490 eur (přibližně 402 740 Kč) získají zákazníci nejen plně ...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Nejlepší auto, které nikdo nechce. Proč se oceňovaný Porsche Taycan neprodává a stahuje celou značku ke dnu?

Porsche, ikona ziskovosti, je na kolenou. Provozní marže se propadla z 18,6 % na pouhých 0,2 % a firma utrpěla historickou ztrátu. Důvod?... >>

Nižší cena, vyšší dojezd? CATL spouští výrobu baterií, které posouvají možnosti levných elektromobilů

Klíčový hráč na poli elektromobility přichází s technologickým skokem, který ocení především koncoví uživatelé. Pátá generace LFP... >>

Nio Firefly chystá „eSko“. Silnější 120kW motor si brousí zuby na Mini Cooper

Prémiová kompaktní značka Nio Firefly, která se netají svými ambicemi konkurovat ikonickému Mini, zvyšuje sázky. Jen pár měsíců po... >>

Německý automobilový trh v krizi? VDIK volá po realističtější podpoře elektromobility

Propad hodnoty ojetých elektromobilů až o polovinu, hrozící pokuty 15 miliard eur a rozporuplné signály z Bruselu i Berlína. Německý... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Cagnes-sur-Mer, FranceCagnes-Sur-Mer, France
4 míst • 125 kW • ne-Tesla
Aydin, TürkiyeAydin, Turkey
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
(EV OTM) - Larkhill, UKLiverpool, United Kingdom
4 míst • 250 kW • ne-Tesla
Parma, Italy - Parma NorthParma, Italy
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zella-Mehlis, GermanyZella-Mehlis, Germany
18 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.