Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Nio testuje humanoidního robota s HarmonyOS ve své továrně

EV novinky

Nio a Huawei: Spojení technologických gigantů

Čínská automobilka Nio se rozhodla pro významný krok v oblasti automatizace. Ve své továrně začala testovat prvního humanoidního robota, který je poháněn operačním systémem HarmonyOS od společnosti Huawei. Tento robot využívá také velký model Pangu, který je rovněž produktem Huawei.

Co je HarmonyOS?

HarmonyOS je operační systém vyvinutý společností Huawei, který je navržen tak, aby fungoval na širokém spektru zařízení, od chytrých telefonů po průmyslové roboty. Spojení tohoto systému s humanoidním robotem v továrně Nio může přinést významné zlepšení v efektivitě a přesnosti výroby.

Význam pro elektromobilitu

Automatizace výroby pomocí pokročilých technologií, jako je HarmonyOS, může mít zásadní dopad na sektor elektromobilů. Zvýšená efektivita a snížené náklady na výrobu mohou urychlit vývoj nových modelů a zlepšit dostupnost elektromobilů pro širší veřejnost.

Budoucnost automatizace

Tento krok od Nio může být jen začátkem širšího trendu v automobilovém průmyslu. Společnosti po celém světě hledají způsoby, jak integrovat pokročilé technologie do svých výrobních procesů pro zvýšení produktivity a kvality.

Závěr

Testování humanoidního robota poháněného HarmonyOS ve výrobním prostředí Nio ukazuje potenciál technologických inovací v automobilovém průmyslu. Pokud se tento experiment osvědčí, můžeme očekávat další rozšíření podobných technologií i do jiných oblastí průmyslu.

Zdroj: CNevpost

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Jana , dne 6 Červenec, 2024

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Proč Volkswagen mění strategii: Elektromobily musí být zase "lidové"

Volkswagen přiznává chyby první generace elektromobilů a na podzim 2025 slibuje návrat ke kořenům. Nové modely opustí kosmický design a... >>

Pochopte tarify: Jak se v roce 2025 vyznat v cenách za nabíjení a neplatit zbytečně navíc?

S koncem prázdnin a blížícím se podzimem 2025 se elektromobilisté v Česku stále častěji ptají: Kde je nabíjení nejlevnější a jak se... >>

Konec úzkosti z dojezdu: Nová baterie nabije elektromobil za 10 minut na 478 km

Čínský technologický gigant CATL představil na veletrhu IAA Mobility v Mnichově průlomovou baterii Shenxing Pro, která může definitivně... >>

Mercedes šokuje: EQE za 1,75 milionu končí už v roce 2026. Co se pokazilo?

Německá automobilka Mercedes-Benz překvapivě oznámila ukončení výroby svých elektrických modelů EQE sedan i SUV do roku 2026. Rozhodnutí,... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Mogliano Veneto, ItalyMogliano Veneto, Italy
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Tiengen, GermanyFreiburg im Breisgau, Germany
4 míst • 250 kW • ne-Tesla
Skarnes, NorwaySkarnes, Norway
16 míst • 150 kW • ne-Tesla
Villach, AustriaVillach, Austria
8 míst • 150 kW • ne-Tesla
Kassel, Germany - GALERIAKassel, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rosengarten, GermanyRosengarten, Germany
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Forli, ItalyForli, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Bochum, GermanyBochum, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Busdorf, GermanyBusdorf, Germany
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
(EV OTM) - Saddle Inn, UKPreston, United Kingdom
6 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.