Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Novinky v elektromobilitě: Avatr posiluje baterie a MG4 láme rekordy

Ilustrační foto

Avatr inovuje své hybridní modely

Společnost Avatr potvrdila rozšíření své nabídky o verze modelů 06, 07 a 12 s technologií EREV, které budou vybaveny většími bateriemi od výrobce CATL. Konkrétně jde o typ Freevoy Super Hybrid, jenž přináší zvýšenou kapacitu a efektivitu.

Součástí aktualizace je také integrace systému Huawei Qiankun ADS 4.0, který zlepšuje autonomní řízení. První z těchto vylepšených vozů by se měly objevit na trhu již koncem srpna, což posiluje konkurenceschopnost značky v segmentu elektromobilů.

MG4 zaznamenává masivní zájem

Předprodej nového elektromobilu MG4 překonal hranici 20 000 objednávek, což vedlo ke změně termínu oficiálního uvedení. Původně plánovaný zářijový start byl přesunut na 29. srpna, což odráží silnou poptávku po tomto modelu.

Předprodejní kampaň odstartovala 15. srpna a rychlý úspěch podtrhuje rostoucí zájem spotřebitelů o dostupné elektrické vozy. Tento fenomén ilustruje dynamiku čínského trhu, kde podobné modely získávají významný podíl.

Oba případy ukazují, jak výrobci reagují na technologické výzvy a tržní poptávku. Zatímco Avatr vsází na vylepšení baterií a řídicích systémů, úspěch MG4 dokládá, že dobře nastavené modely mohou okamžitě oslovit masové zákazníky.

Zdroj: CarNewsChina

Štítky

  • EV novinky
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Jana , dne 15 Srpen, 2025

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

XPeng a Volkswagen revolucionizují automobilový průmysl: Společná E/E architektura míří do všech typů vozů

Čínský technologický gigant XPeng a německý Volkswagen Group uzavřely průlomovou dohodu o rozšíření spolupráce na... >>

Itálie schválila stavbu nejdelšího visutého mostu světa za 13,5 miliardy eur – spojí Sicílii s pevninou

Po více než 50 letech plánování a několika zrušených pokusech Itálie definitivně schválila stavbu Messinského mostu přes průliv mezi... >>

Nio Firefly zahajuje dodávky v Evropě: Bezpečný a prémiový elektromobil

Čínský výrobce Nio spouští prodej svého prémiového malého elektromobilu Firefly v Evropě, konkrétně v Norsku a Nizozemsku od 14. srpna.... >>

Leapmotor expanduje: Dodávky baterií pro komerční elektromobily

Čínský výrobce elektromobilů Leapmotor začal dodávat bateriové packy komerčním výrobcům nově energetických vozidel (NEV).... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Superchargery

Riga, LatviaRiga, Latvia
4 míst • 250 kW
Eggedal, NorwaySigdal, Norway
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wittenburg, GermanyWittenburg, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Eschborn, GermanyEschborn, Germany
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Füssen, GermanyFüssen, Germany
18 míst • 250 kW • ne-Tesla
Honfleur, FranceHonfleur, France
19 míst • 250 kW • ne-Tesla
Düsseldorf - Ando CampusDüsseldorf, Germany
3 míst • 250 kW • ne-Tesla
Saint-Contest, FranceSaint-Contest, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Mont-Saint-Michel, FranceSaint-Georges-de-Gréhaigne, France
8 míst • 150 kW • ne-Tesla
Varneville-Bretteville, FranceVarneville-Bretteville, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.