Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

Nový Renault Master E-Tech: Elektrická dodávka s delším dojezdem

Renault Master - media.renault.cz
Foto: Renault Master - media.renault.cz
Fotka autora Filip
Filip 7 Červen, 2024

Francouzský výrobce Renault představil novou verzi své populární dodávky Master E-Tech, která nyní disponuje větší baterií a delším dojezdem. Tato inovace bude mít svou premiéru na veletrhu Commercial Vehicle Show v dubnu 2024 ve Spojeném království.

Výkonnější baterie a vyšší kapacita

Nová baterie o kapacitě 87 kWh poskytuje dodávce WLTP dojezd až 460 km, což je významné zlepšení oproti předchozím modelům. Díky této baterii a elektrickému motoru o výkonu 105 kW má Master E-Tech také vysokou nosnost až 1 625 kg. Tažná kapacita vozidla činí 2,5 tuny.

Rychlé nabíjení pro efektivní provoz

Pro ty, kteří potřebují využívat rychlé DC nabíjení, může Master E-Tech přijmout až 130 kW DC energie, což znamená přidání přibližně 225 km dojezdu za pouhých 30 minut. Model také podporuje rychlé AC nabíjení až do výkonu 22 kW, což umožňuje plné nabití za čtyři hodiny při nečinnosti na pracovním depu.

Zlepšená aerodynamika a nižší spotřeba energie

Aerodynamika osvěženého modelu výrazně přispívá ke snížení spotřeby energie u elektrických verzí, s vylepšením až o 20 procent oproti předchozímu modelu Master.

Další technické vlastnosti a vybavení

Nový Renault Master E-Tech je vybaven moderním designem "Aerovan", který optimalizuje spotřebu energie a zvyšuje celkovou efektivitu. Dodávka je dostupná s bateriemi o kapacitách 40 kWh a 87 kWh. Model také zahrnuje pokročilé systémy asistence řidiče, dynamický brzdový systém a možnost připojení k síti (V2G a V2L), což umožňuje využití energie z baterie pro napájení dalších zařízení.

Interiér vozu nabízí komfortní mobilní kancelář s 10palcovým displejem OpenR Link, bezdrátovou kompatibilitou s Android Auto a Apple CarPlay a možností dálkového připojení přes aplikaci My Renault. Mezi další volitelné funkce patří vestavěné služby Google, různé aplikace z Google Play a bezdrátové nabíjení smartphonů.

*Zdroj: drive-electric.co.uk, media.renault.com

Štítky

  • Renault
  • master
  • Elektroauta
  • užitková elektroauta

Mohlo by vás zajímat

Ilustrační foto

Li Auto hlásí šestý měsíc poklesu, Nio naopak roste o 76 %
Prosinec přinesl čínským výrobcům elektromobilů smíšené výsledky. Zatímco Li Auto zaznamenalo už šestý měsíc v řadě meziroční pokles dodávek, konkurenční Nio si připsalo silný růst 76,3 %. Klíčem k ob...

Zeekr X | zdroj: zeekr.eu/press

Zeekr vstupuje na německý trh: Čínská značka míří na firemní flotily
Čínská prémiová značka Zeekr oficiálně zahajuje prodej v Německu od ledna 2026. Firma se zaměřuje především na firemní flotily a nabízí tři modely s cenami od 37.990 eur. Plánuje vybudovat síť 100 ser...

Koblenz nabíjecí stanice | zdroj: evm.de

Na benzince platíte kartou 30 let. U nabíječky musíte čekat týden na čip. Proč?
V německém Koblenzi otevřeli rychlonabíjecí park, kde zaplatíte běžnou kartou – přesně jako na benzince. Žádná registrace, žádná aplikace, žádné čekání na čip poštou. Zní to banálně? V Česku je to stá...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Další cenový šok. MG4 padá na 589 tisíc. Trh se přizpůsobuje agresivním cenám Leapmotoru a Tesly.

Tohle mnozí nečekali. Agresivní slevy mění český trh s elektromobily. Zatímco MG bourá psychologickou hranici cenou 589 900 Kč za MG4,... >>

Nižší cena, vyšší dojezd? CATL spouští výrobu baterií, které posouvají možnosti levných elektromobilů

Klíčový hráč na poli elektromobility přichází s technologickým skokem, který ocení především koncoví uživatelé. Pátá generace LFP... >>

Jak obejít evropská cla na čínské elektromobily? GAC to zkouší přes Rakousko

Zatímco Evropská unie zavádí cla až 35 procent na čínské elektromobily, výrobce GAC našel způsob, jak se jim vyhnout. V rakouském Grazu... >>

Masterplán za miliardy s hvězdičkou: Německá strategie pro elektromobilitu závisí na penězích, které tam nejsou

Před 500 účastníky z automobilového průmyslu a energetiky představilo Německo svou největší strategii pro nabíjení elektromobilů.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Mo i Rana, NorwayMo i Rana, Norway
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Charnock Richard, UKChorley, United Kingdom
12 míst • 150 kW
Tiengen, GermanyFreiburg im Breisgau, Germany
4 míst • 250 kW • ne-Tesla
Charleroi, BelgiumCharleroi, Belgium
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Oradea, RomaniaOradea, Romania
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.