Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

Změny ve vedení čínského výrobce elektromobilů Nio

Novinka
Foto: Novinka
Fotka autora Filip
Filip 7 Červenec, 2024

Společnost Nio, která je jedním z předních čínských výrobců elektromobilů, oznámila důležitou změnu ve svém vedení. Finanční ředitel (CFO) Steven Feng rezignoval na svou pozici z osobních a rodinných důvodů, a to s okamžitou platností od 5. července.

Nový CFO společnosti Nio

Nástupcem Fenga se stal Qu Yu, dosavadní senior viceprezident pro finance. Qu Yu je ve společnosti Nio od října 2016 a během svého působení prokázal významné odborné znalosti a vedoucí schopnosti ve správě celkových finančních a účetních funkcí firmy.

Před svým příchodem do Nia působil Qu Yu v několika vedoucích finančních rolích u mezinárodně uznávaných společností jako Lear Corporation a Johnson Controls. Své profesní zkušenosti si rozšířil i desetiletým působením u PricewaterhouseCoopers. Qu je držitelem magisterského titulu v oboru účetnictví ze Shanghai University of Finance and Economics a bakalářského titulu z Peking University.

Pozadí a přínos Stevena Fenga

Steven Feng se k Nio přidal v listopadu 2019 v době, kdy společnost čelila finančním problémům, které ji dovedly na pokraj bankrotu. Před svým angažmá u Nio byl Feng řídícím ředitelem a vedoucím týmu pro výzkum automobilového průmyslu u China International Capital Corporation (CICC) a dříve analytikem průmyslu u Everbright Securities.

Společnost Nio vyjádřila velkou vděčnost za Fengovy přínosy od jeho nástupu a popřála mu to nejlepší do dalších profesních i osobních snažení. S příchodem Qu Yu na pozici CFO očekává Nio další stabilizaci a rozvoj svých finančních operací.

Zdroj: cnevpost

Mohlo by vás zajímat

Nabíjení elektromobilu

Frustrace z nabíjení EV končí: Nové platební systémy slibují spolehlivost
Řidiči elektromobilů si stále více stěžují na nespolehlivost a složitost nabíjení, což podkopává jejich důvěru v celou infrastrukturu. Problémem nejsou samotná vozidla, ale často skryté nedostatky v p...

Ilustrační foto

Zapomeňte na drahé výměny: Moderní baterie EV přežijí celé auto, ukazují nová data
„Za pár let budeš muset vyhodit půl milionu za novou baterii." Tohle větu slyšel každý, kdo uvažoval o elektromobilu. Jenže to prostě není pravda. Nová globální data z více než 20 000 vozidel ukazují ...

Xpeng G6

Xpeng se blíží ziskovosti: Nejmenší ztráta za pět let a rekordní dodávky
Čínský výrobce elektromobilů Xpeng oznámil ve třetím čtvrtletí roku 2025 nejnižší čistou ztrátu za posledních pět let, dosahující 380 milionů RMB (přibližně 1,2 miliardy Kč). Společnost se tak výrazně...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Česko má šanci na historický triumf: Škoda Elroq bojuje o titul Auto roku 2026 nejen proti francouzskému Renaultu 4

o 61 letech čekání stojí Škoda Elroq, nejprodávanější elektromobil Evropy, v bitvě o nejprestižnější automobilové ocenění. Hlavním... >>

Ford Puma Gen-E pro rok 2026: Větší dojezd a technologie z vyšších tříd

Ford chystá pro rok 2026 vylepšenou verzi svého elektrického crossoveru Puma Gen-E. Díky novému designu baterie se dojezd WLTP zvýší z... >>

Evropané platí za technologii, kterou nemohou používat. Petice za Tesla FSD získává tisíce podpisů

Zatímco americký řidič projede s aktivním Tesla FSD téměř sedm milionů mil bez nehody, evropští majitelé elektromobilů za stejnou... >>

Svolt zahájí dodávky semi-solid baterií v roce 2026: Vyšší dojezd a bezpečnost

Čínský Svolt Energy oznámil, že v roce 2026 zahájí sériové dodávky svých prvních semi-solid-state baterií. Tato technologie s... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Gelsenkirchen, GermanyGelsenkirchen, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Preston, UK - SouthPreston, United Kingdom
15 míst • 250 kW • ne-Tesla
(EV OTM) - Matrix, UKChorley, United Kingdom
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Palmanova, ItalyAiello del Friuli, Italy
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Schorndorf, GermanySchorndorf, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.