Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Hyundai představuje nový elektromobil INSTER Cross s dojezdem 360 km

Hyundai Inster Cross - zdroj: https://www.hyundai.news/eu

Hyundai připravuje na trh nový model INSTER Cross, který navazuje na úspěch modelu INSTER, ale přináší více outdoorových prvků. Tento crossover nabídne zákazníkům kombinaci praktičnosti s dobrodružnějším vzhledem, a to díky speciálním designovým úpravám, jako jsou výrazné nárazníky, ochranné kryty podvozku nebo unikátní 17palcová litá kola.

Odolný design pro venkovní aktivity

INSTER Cross je postaven mezi modely A-segmentu a B-segmentu, což z něj činí prostorný a manévrovatelný vůz. Díky o něco většímu zavazadlovému prostoru a flexibilnímu interiéru je vhodný jak pro městský provoz, tak pro menší výlety do přírody. Jeho venkovní zaměření je podtrženo širokými, hranatými předními a zadními nárazníky, které zdůrazňují jeho dobrodružný charakter. Ochranné kryty podvozku a boční panely s 17palcovými litými koly dodávají autu odolnost, zejména při jízdě po nerovných cestách.

Praktičnost a detaily

Střešní nosiče jsou standardní výbavou, s možností přidání střešního koše pro přepravu vybavení na sportovní nebo kempovací aktivity. Model bude dostupný v exkluzivní barvě Amazonas Green Matte a dalších pěti barvách známých z modelu INSTER. Některé z těchto barev lze kombinovat s černou dvoubarevnou střechou, například Atlas White, Unbleached Ivory, Aero Silver Matte, Abyss Black Pearl a Tomboy Khaki.

Interiér se zaměřením na pohodlí

Uvnitř vozu najdeme specifickou kombinaci šedých sedadel s limetkově žlutými prvky, které se opakují také na palubní desce. Interiér je navržen tak, aby nabízel maximální flexibilitu, přičemž všechna sedadla lze sklopit do roviny, což umožňuje variabilní uspořádání prostoru. Druhá řada sedadel je dělená v poměru 50/50 a lze ji nejen sklopit, ale i posouvat a naklápět, což zvyšuje pohodlí cestujících.

Obrázek
Hyundai Inster Cross - zdroj: https://www.hyundai.news/eu
Hyundai Inster Cross - zdroj: https://www.hyundai.news/eu

Dojezd a technologie

INSTER Cross nabídne dojezd až 360 kilometrů na jedno nabití, což je ve své třídě konkurenceschopná hodnota. Rychlonabíjení umožní dobít baterii z 10 % na 80 % během přibližně 30 minut. Kromě toho bude vůz vybaven pokročilým ADAS balíčkem (pokročilý asistenční systém řidiče), který zahrnuje asistenci při jízdě na dálnici (Highway Driving Assist 1.5), inteligentní tempomat (Smart Cruise Control) a systém pro prevenci čelních kolizí (Forward Collision-Avoidance Assist 1.5).

Dostupnost a zahájení výroby

Výroba modelu INSTER Cross by měla začít ke konci tohoto roku. Očekává se, že tento model osloví nejen zákazníky, kteří hledají stylový městský elektromobil, ale i ty, kteří ocení jeho outdoorové prvky a schopnosti.

Zdroj: hyundai.news

Štítky

  • EV novinky
  • hyundai
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Daniel Česák , dne 17 Říjen, 2024

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Porsche ruší výrobu baterií: 200 lidí přijde o práci kvůli krachu elektromobilové strategie

Německá automobilka Porsche drasticky omezuje činnost své dceřiné společnosti Cellforce specializované na výrobu vysokovýkonných baterií.... >>

Proč Tesla Model Y L dobývá Čínu: Recept na úspěch není v technologiích, ale v pochopení trhu

Tesla v Číně opět šokuje. Proč je její nový Model Y L hitem, i když ho konkurence v technologiích poráží? Odhalujeme překvapivý... >>

Křemíkové baterie získaly 463 milionů dolarů: Konec éry lithium-iontů?

Americká společnost Group14 Technologies právě uzavřela jedno z největších investičních kol v oblasti bateriových technologií za... >>

Proč Tesla v Číně padá? 6 měsíců propadů odhaluje šokující trend

Tesla zažívá v Číně nejhorší období za poslední roky. Prodeje v srpnu 2025 klesly o 10 % a celkově už šestý měsíc za sebou vykazují... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Meggenhofen, AustriaTrappenhof, Austria
9 míst • 250 kW • ne-Tesla
Nivelles-Sud, BelgiumNivelles, Belgium
12 míst • 150 kW • ne-Tesla
Schwandorf, GermanySchwandorf, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lippetal, GermanyLippetal, Germany
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Košice, SlovakiaKošice, Slovakia
4 míst • 250 kW • ne-Tesla
Dortmund-Nord, GermanyDortmund, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Sarzana, Italy - La SpeziaSarzana SP, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Albertville, FranceAlbertville, France
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
Svenstrup J, DenmarkSvenstrup J, Denmark
24 míst • 250 kW • ne-Tesla
Vannes, FrancePlescop, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.