Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Hyundai Inster ECO

Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz

Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz

Kolik stojí nabití Inster ECO 0–100% doma a na DC?

  • 0–100 % doma: cca 227 Kč
  • 0–100 % na DC: cca 544 Kč
  • Uvažováno se ztrátami nabíjení ~ 8 %.

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Základní specifikace a cena

Značka: Hyundai

Převodovka: Automatická

Počet míst: 4

Pohon: přední náprava

Motor: synchronní motor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 42

Kolik stojí Hyundai Inster ECO?

Přibližná cena: 599 990 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 71

Maximální výkon motoru (koně): 97

Maximální točivý moment (Nm): 147

Typ baterie: Lithium-ion

Napětí (V): 400V

Hmotnost (kg):

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 10.5

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 72

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 4

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 58

Maximální rychlost (km/h): 140

Zrychlení 0-100 km/h (s): 11.7

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 14.3

Dojezd WLTP kombinace (km): 327

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km):

Délka (mm): 3825

Šířka (mm): 1610

Výška (mm): 1575

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm): 144

Provozní hmotnost (kg): 1380

Maximální přípustná hmotnost (kg): 1730

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg):

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l): 280

Maximální objem zavazadlového prostoru (l):

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ne

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Kia: „Nás zákaz spalovacích motorů v roce 2035 nevyděsí"
  • Mazda hlásí růst prodejů o 5,6 % navzdory poklesu výroby v červenci 2025
  • Křemíkové baterie získaly 463 milionů dolarů: Konec éry lithium-iontů?
  • Čínské elektromobily zažívají boom: 727 000 prodaných kusů za srpen 2025
  • 250 mld. € investic, jen 15 % EV: ACEA a CLEPA žádají obrat politik EU

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Leapmotor expanduje: Dodávky baterií pro komerční elektromobily

Čínský výrobce elektromobilů Leapmotor začal dodávat bateriové packy komerčním výrobcům nově energetických vozidel (NEV).... >>

Itálie spouští rekordní dotace až 11 000 eur na elektroauta

Italská vláda schválila dotační program v hodnotě 600 milionů eur, který od září 2025 nabídne až 11 000 eur na nákup elektroauta.... >>

Spolupráce GM a Hyundai na elektrických vozech a další aktuální trendy

General Motors a Hyundai oznámily společný vývoj pěti vozidel, přičemž pro Severní Ameriku připravují čistě elektrickou dodávku. V USA... >>

250 mld. € investic, jen 15 % EV: ACEA a CLEPA žádají obrat politik EU

Evropské svazy ACEA a CLEPA v otevřeném dopise z 27. srpna 2025 varují, že bez rychlé změny kurzu hrozí neúspěch transformace evropského... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Kløfta, NorwayKløfta, Norway
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Randers, DenmarkRanders, Denmark
14 míst • 130 kW • ne-Tesla
Eggedal, NorwaySigdal, Norway
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Regensburg-Ost, GermanyRegensburg, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wittenburg, GermanyWittenburg, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Melide, SwitzerlandMelide, Switzerland
10 míst • 125 kW • ne-Tesla
Narbonne Sud, FranceNarbonne, France
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Ajaccio, Korsika, FranceSarrola-Carcopino, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Randers South, DenmarkRanders, Denmark
24 míst • 250 kW • ne-Tesla
Waldlaubersheim, GermanyWaldlaubersheim, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.