Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Hyundai Ioniq 5 58 kWh

IONIQ 5 - zdroj: www.hyundainews.com

IONIQ 5 - zdroj: www.hyundainews.com

Rychlonabíjení Ioniq 5 58 kWh: od 10 do 80 % za ~19 min

Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 19 min (max DC 175 kW, zahrnut taper).

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Hyundai Ioniq 5 je elektrické SUV nabízející moderní techniku a prostorný interiér. Vůz je k dispozici ve verzích s bateriemi o kapacitě 58 kWh a 77,4 kWh, přičemž maximální dojezd podle WLTP dosahuje až 507 km. Nabíjení stejnosměrným proudem zvládne díky podpoře výkonu až 232 kW velmi rychle, což ocení zejména řidiči na delších cestách. Dostupné konfigurace zahrnují pohon zadní nápravy i všech kol, což umožňuje přizpůsobení vozu různým potřebám.

Dan

Hyundai Ioniq 5:

Jednou z nejzajímavějších vlastností Hyundai Ioniq 5 (a nejen tohoto vozu) je možnost využít jeho baterii jako zdroj energie pro externí zařízení díky funkci Vehicle-to-Load (V2L). Tato technologie umožňuje například napájení elektrického nářadí, notebooků nebo dokonce domácích spotřebičů přímo z vozu. Výstupní výkon 3,6 kW z něj dělá praktický nástroj nejen pro každodenní použití, ale i pro kempování či krizové situace, kdy může sloužit jako záložní zdroj energie.

Základní specifikace a cena

Značka: Hyundai

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: synchronní motor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2023

Kapacita baterie (kWh): 58

Kolik stojí Hyundai Ioniq 5 58 kWh?

Přibližná cena: 1 119 990 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 125

Maximální výkon motoru (koně): 170

Maximální točivý moment (Nm): 350

Typ baterie: Lithium-ion polymer (LiPol)

Napětí (V): 800V

Hmotnost (kg): 1985

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 10.5

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 175

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 4.98

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.75

Maximální rychlost (km/h): 185

Zrychlení 0-100 km/h (s): 8.5

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 167

Dojezd WLTP kombinace (km): 384

Dojezd WLTP město (km): 587

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km):

Délka (mm): 4635

Šířka (mm): 1890

Výška (mm): 1605

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm): 160

Provozní hmotnost (kg): 1985

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2370

Maximální svislé zatížení (kg): 100

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 750

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 750

Objem zavazadlového prostoru (l): 527

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1587

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Překvapivý zvrat v Číně: Elektromobily s 800 km dojezdem vytlačují hybridy rychleji, než kdokoli čekal
  • MG4 trhá rekordy: 26 000 objednávek za 15 dní. Výroba jede na tři směny
  • Do Česka vstoupila Lynk & Co. Změní nový model prodeje český trh s auty?
  • V2G: Přelom, co mění pravidla hry: Jak vám elektromobil vydělá peníze
  • Plug-in hybridy v realitě: Proč produkují 5x vyšší emise, než uvádí výrobci?

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Evropa elektromobilitou překvapila: Více než milion nových vozů za sedm měsíců roku 2025

Evropský trh s elektromobily zažívá na podzim 2025 nebývale dynamické období. Za prvních sedm měsíců letošního roku bylo v Evropské... >>

Tesla Model Y drží dominanci: Žebříček Q2/2025 ukazuje dramatické změny na americkém trhu elektromobilů

Americký trh elektromobilů prožil ve druhém čtvrtletí 2025 jedno z nejdramatičtějších období ve své historii. Tesla Model Y dominovala s... >>

BMW iX3 2025: Revoluční dojezd 800 km a rychlé nabíjení mění trh

V srpnu 2025 vstupuje BMW na čínský trh s novou generací iX3, která přináší přelomové technologie. S kapacitou baterie 85 kWh a dojezdem... >>

Turecko předhání Evropu v elektromobilitě: Průlom díky domácí značce TOGG

Turecká elektromobilita zažívá v polovině roku 2025 mimořádný rozkvět. Země překonala Belgii a stala se čtvrtým největším trhem pro... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Krško, SloveniaKrškem, Slovenia
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rüsselsheim, GermanyRüsselsheim, Germany
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lohfelden, GermanyLohfelden, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rosengarten, GermanyRosengarten, Germany
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Albertville, FranceAlbertville, France
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
Poysdorf, AustriaPoysdorf, Austria
6 míst • 125 kW • ne-Tesla
Žirovnica, SloveniaŽirovnica, Slovenia
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lleida, SpainTorrefarera, Spain
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Eggedal, NorwaySigdal, Norway
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Achern, GermanyAchern, Germany
6 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.