Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Hyundai Ioniq 5 58 kWh

IONIQ 5 - zdroj: www.hyundainews.com

IONIQ 5 - zdroj: www.hyundainews.com

Rychlonabíjení Ioniq 5 58 kWh: od 10 do 80 % za ~19 min

Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 19 min (max DC 175 kW, zahrnut taper).

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Hyundai Ioniq 5 je elektrické SUV nabízející moderní techniku a prostorný interiér. Vůz je k dispozici ve verzích s bateriemi o kapacitě 58 kWh a 77,4 kWh, přičemž maximální dojezd podle WLTP dosahuje až 507 km. Nabíjení stejnosměrným proudem zvládne díky podpoře výkonu až 232 kW velmi rychle, což ocení zejména řidiči na delších cestách. Dostupné konfigurace zahrnují pohon zadní nápravy i všech kol, což umožňuje přizpůsobení vozu různým potřebám.

Dan

Hyundai Ioniq 5:

Jednou z nejzajímavějších vlastností Hyundai Ioniq 5 (a nejen tohoto vozu) je možnost využít jeho baterii jako zdroj energie pro externí zařízení díky funkci Vehicle-to-Load (V2L). Tato technologie umožňuje například napájení elektrického nářadí, notebooků nebo dokonce domácích spotřebičů přímo z vozu. Výstupní výkon 3,6 kW z něj dělá praktický nástroj nejen pro každodenní použití, ale i pro kempování či krizové situace, kdy může sloužit jako záložní zdroj energie.

Základní specifikace a cena

Značka: Hyundai

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: synchronní motor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2023

Kapacita baterie (kWh): 58

Kolik stojí Hyundai Ioniq 5 58 kWh?

Přibližná cena: 1 119 990 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 125

Maximální výkon motoru (koně): 170

Maximální točivý moment (Nm): 350

Typ baterie: Lithium-ion polymer (LiPol)

Napětí (V): 800V

Hmotnost (kg): 1985

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 10.5

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 175

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 4.98

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.75

Maximální rychlost (km/h): 185

Zrychlení 0-100 km/h (s): 8.5

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 167

Dojezd WLTP kombinace (km): 384

Dojezd WLTP město (km): 587

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km):

Délka (mm): 4635

Šířka (mm): 1890

Výška (mm): 1605

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm): 160

Provozní hmotnost (kg): 1985

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2370

Maximální svislé zatížení (kg): 100

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 750

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 750

Objem zavazadlového prostoru (l): 527

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1587

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Tesla začala rozdávat dárky: AI naviguje, fotí selfie
  • Japonci se nevzdávají: Nissan chystá protiútok na čínském trhu s modelem NX8
  • Traton získává půl miliardy eur na vývoj modulární platformy pro elektrické nákladáky
  • Nayax koupil Lynkwell za 650 milionů: AI řídí nabíjení elektromobilů
  • Němečtí vědci vyvíjejí megawattové nabíječky pro kamiony s vlastní solární elektrárnou

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Tesla chystá masivní výrobu Optimuse, ale ztrácí klíčové manažery Modelu Y a Cybertrucku

Tesla se připravuje na obrovskou expanzi Gigafactory Texas, kde má vzniknout nová výrobní hala pro humanoidní roboty Optimus s cílem... >>

Šest evropských firem spojuje síly pro vodíkové tankování

Šest provozovatelů vodíkových čerpacích stanic z celé Evropy založilo alianci H2 Infrastructure Alliance s cílem urychlit výstavbu... >>

Tesla otevírá největší Supercharger na světě: 168 stání a plná soběstačnost

Tesla v Kalifornii otevřela svůj dosud největší Supercharger s rekordními 168 nabíjecími stáními. Tento gigantický projekt, kompletně... >>

Elektromobily ve městě: Proč se vyplatí přesedlat na elektřinu

Městská doprava prochází revolucí a elektromobily se stávají stále atraktivnější volbou pro každodenní cestování. Tichý provoz,... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Hattersheim, GermanyHattersheim am Main, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Inning, AustriaInning, Austria
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Brno, Czech RepublicBrno, Czech Republic
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Cherbourg, FranceCherbourg-en-Cotentin, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Valli di Carnia, ItalyAmaro, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.