Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Škoda Enyaq Sportline 85

Škoda Enyaq - skoda-storyboard.com

Škoda Enyaq - skoda-storyboard.com

Škoda Enyaq - skoda-storyboard.com

Škoda Enyaq - skoda-storyboard.com

Rychlonabíjení Enyaq Sportline 85: od 10 do 80 % za ~35 min

Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 35 min (max DC 135 kW, zahrnut taper).

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Škoda Enyaq Sportline 85 je elegantní elektrické SUV, které kombinuje sportovní design s praktickými funkcemi a pokročilou technologií. S baterií o kapacitě 82 kWh nabízí působivý dojezd až 542 km podle WLTP, což zajišťuje flexibilitu jak pro každodenní dojíždění, tak pro delší cesty.

Dan

Škoda Enyaq:

Škoda patřila v posledním období mezi nejlépe prodávané elektromobily v Německu. A není se čemu divit. Za relativně rozumnou cenu nabízí slušný dojezd, výkon i prostor. V zimě oceníte tepelné čerpadlo a jindy zase V2G či Plug & Charge.

Základní specifikace a cena

Značka: Škoda

Převodovka: 1-stup. automat.

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: 82 kWh 210 kW 1° převodovka

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 82

Kolik stojí Škoda Enyaq Sportline 85?

Přibližná cena: 1 444 900 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 210

Maximální výkon motoru (koně):

Maximální točivý moment (Nm):

Typ baterie: Li-Ion

Napětí (V): 400V

Hmotnost (kg): 2255

Počet článků baterie: 288

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 135

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 8

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 28

Maximální rychlost (km/h): 180

Zrychlení 0-100 km/h (s): 6.7

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 15.6

Dojezd WLTP kombinace (km): 562

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4649

Šířka (mm): 1879

Výška (mm): 1608

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg):

Maximální přípustná hmotnost (kg):

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg):

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l):

Maximální objem zavazadlového prostoru (l):

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ne

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • ČEPS investuje 80 miliard: Posílení sítě není jen o elektromobilech
  • Delší dojezd a konec strachu z požáru. Dodavatel Fordu a Hyundai odstartoval výrobu klíčové baterie
  • Nový světový rekord: Elektromobil YANGWANG U9 dosáhl neuvěřitelné rychlosti 472,41 km/h
  • Ford v Kolíně propouští. Je to jen špička ledovce německých problémů?
  • BMW spouští továrnu budoucnosti. Zrodí se zde iX3 s dojezdem 805 km, výroba pojede bez fosilních paliv

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Proč Volvo bojuje s softwarem: Elektromobily v srpnu 2025 čelí kritické zkoušce

Volvo přiznává alarmující množství softwarových chyb v elektromobilech EX90. Šéf společnosti Håkan Samuelsson varuje: "Úroveň byla... >>

Čína možná zakáže skryté kliky u elektromobilů: Ale proč?

Skryté doorhandles mohou být minulostí. Čínské úřady zvažují zákaz těchto kontroverzních prvků po tragických nehodách, kde hasiči... >>

Toyota investuje 16,6 miliardy v Česku: první plně elektrické vozy značky vzniknou v Kolíně

Toyota oznámila zásadní krok pro český automobilový průmysl – v kolínském závodě vybuduje novou linku na výrobu bateriových... >>

Mazda hlásí růst prodejů o 5,6 % navzdory poklesu výroby v červenci 2025

Japonská automobilka Mazda Motor Corporation zveřejnila smíšené výsledky za červenec 2025. Zatímco globální prodeje vzrostly o 5,6 %,... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Bialystok, PolandBiałystok, Poland
6 míst • 250 kW
Lübeck, Germany - Dänischburger LandstraßeLübeck, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Szczecin, PolandSzczecin, Poland
12 míst • 250 kW
Lutterberg, GermanyStaufenberg-Lutterberg, Germany
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Herford, GermanyHerford, Germany
3 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wiesbaden - Äppelallee, GermanyWiesbaden, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Beauvais, FranceBeauvais, France
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Blomsterdalen, NorwayBlomsterdalen, Norway
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Villedieu-les-Poêles-Rouffigny, FranceVilledieu-les-Poêles-Rouffigny, France
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lagord, FranceLagord, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.