Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Volvo EX30 Single Motor Extended Range

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Rychlonabíjení EX30 Single Motor Extended Range: od 10 do 80 % za ~25 min

Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 25 min (max DC 150 kW, zahrnut taper).

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Základní specifikace a cena

Značka: Volvo

Převodovka: automatická

Počet míst: 5

Pohon: přední náprava

Motor: elektrický

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 64

Kolik stojí Volvo EX30 Single Motor Extended Range?

Přibližná cena: 1 099 900 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 200

Maximální výkon motoru (koně): 272

Maximální točivý moment (Nm): 310

Typ baterie: Li-ion

Napětí (V): 400V

Hmotnost (kg): 1800

Počet článků baterie: 108

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 150

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 8

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 40

Maximální rychlost (km/h): 180

Zrychlení 0-100 km/h (s): 5.7

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 15.5

Dojezd WLTP kombinace (km): 480

Dojezd WLTP město (km): 550

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4230

Šířka (mm): 1850

Výška (mm): 1550

Rozvor kol přední (mm): 1600

Rozvor kol zadní (mm): 1600

Světlá výška (mm): 170

Provozní hmotnost (kg): 1800

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2200

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 750

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l): 350

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1250

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ne

Nejnovější články o elektromobilitě

  • 7 elektromobilů s dojezdem 600+ km: Který si vyberete v roce 2025?
  • Zlom na trhu s elektromobily: Podíl Tesly v USA se propadl pod 40 %. Kdo jí krade zákazníky?
  • Xpeng rozjíždí výrobu v srdci Evropy. SUV modely G6 a G9 nově sjíždí z linky v Rakousku
  • Leapmotor D16: Velké SUV s duálním mozkem od Qualcommu má stát pod milion korun
  • Proč Tesla Model Y L dobývá Čínu: Recept na úspěch není v technologiích, ale v pochopení trhu

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Křemíkové baterie získaly 463 milionů dolarů: Konec éry lithium-iontů?

Americká společnost Group14 Technologies právě uzavřela jedno z největších investičních kol v oblasti bateriových technologií za... >>

Volvo EX60: Elektrické SUV s dojezdem 700 km míří na Teslu

Švédské Volvo odhalí 21. ledna 2026 v Stockholmu své nejdůležitější elektrické SUV EX60. První vůz na revolucionní platformě SPA3... >>

Mercedes šokuje: EQE za 1,75 milionu končí už v roce 2026. Co se pokazilo?

Německá automobilka Mercedes-Benz překvapivě oznámila ukončení výroby svých elektrických modelů EQE sedan i SUV do roku 2026. Rozhodnutí,... >>

Proč Tesla se nabíjí stejně dlouho jako Škoda Enyaq i přes vyšší výkon?

Papírové údaje mohou klamat. Tesla Model Y slibuje nabíjecí výkon až 250 kW, zatímco Škoda Enyaq 85 "pouze" 175 kW. Přesto se v reálných... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Brive-la-Gaillarde, FranceUssac, France
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Herbolzheim, GermanyHerbolzheim, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Palermo, Italy - Palermo EastPalermo, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Brescia, ItalyRoncadelle, Italy
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Illertissen, GermanyIllertissen, Germany
14 míst • 250 kW • ne-Tesla
Gulsvik, NorwayFlå, Norway
22 míst • 150 kW • ne-Tesla
Serravalle Scrivia, ItalySerravalle Scrivia, Italy
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Mantova, ItalyBagnolo San Vito, Italy
24 míst • 250 kW • ne-Tesla
Gran, NorwayGran, Norway
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Maison CazesRivesaltes, France
3 míst • 22 kW
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.