Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
Vyhraj vstupenky na e-salon 2025

Tesla zahajuje pilotní program FSD v Šanghaji a řeší softwarový problém u importovaných vozů

Ilustrační foto
Fotka autora Filip
Filip 14 Červen, 2024

Pilotní program FSD v Šanghaji

Šanghajské Nanhui New City zahájilo pilotní program pro plně autonomní řízení (FSD) s deseti vozy Tesla. Místní média uvádějí, že tento krok je součástí širší snahy o rozvoj autonomního řízení v regionu. Tento program umožní testování a validaci technologií FSD, které by mohly být klíčové pro budoucnost městské mobility.

Deset vozidel Tesla bude využito k testování různých scénářů a podmínek, což poskytne cenné informace pro další vývoj autonomních systémů. Tato iniciativa je významným krokem vpřed v oblasti inovací a technologického pokroku v automobilovém průmyslu.

Oznámení o svolávací akci

V kontrastu s těmito pozitivními zprávami se Tesla potýká s problémem softwarové chyby u 5 836 importovaných vozidel v Číně. Některé z těchto vozidel nedokážou po spuštění poskytnout zvukové či vizuální varování ze zařízení připomínajícího použití bezpečnostního pásu, pokud řidič není připoután.

Tato svolávací akce je důležitým krokem k zajištění bezpečnosti zákazníků a dodržení přísných standardů kvality. Tesla aktivně pracuje na nápravě této chyby a zajišťuje, aby všechny dotčené vozy byly co nejdříve opraveny.

Reakce trhu a zákazníků

Navzdory této svolávací akci zůstává Tesla jedním z nejvýznamnějších hráčů na poli elektromobility. Reakce trhu na tuto událost byla smíšená, ale většina zákazníků oceňuje transparentnost a rychlou reakci společnosti na vzniklý problém.

Očekává se, že Tesla bude i nadále investovat do výzkumu a vývoje, aby zajistila, že její technologie budou nejen inovativní, ale také bezpečné a spolehlivé.

Budoucnost autonomního řízení

Pilotní program FSD v Šanghaji představuje významný milník pro budoucnost autonomního řízení. Testování v reálných podmínkách umožní Tesle získat důležité poznatky a zdokonalit své technologie. Úspěch tohoto programu by mohl otevřít dveře k širšímu nasazení autonomních vozidel nejen v Číně, ale i globálně.

Zdroj: cnevpost

Štítky

  • Tesla
  • EV novinky

Mohlo by vás zajímat

EU regulace

EU sází na malé elektromobily za 400 000 Kč. Ale kdo je vlastně chce koupit?
Evropská komise 10. prosince představí plán na záchranu automobilového průmyslu: nová kategorie malých elektromobilů za 15-20 tisíc eur s mírnějšími bezpečnostními normami. Zní to logicky - levnější a...

Xpeng G6

Testujeme XPeng G6 Performance: První dojmy a reálná spotřeba - Den 1
První den s XPENG G6 Performance a pocity jsou nečekaně silné. Tohle čínské SUV útočí přímo na Teslu Model Y, ale dělá to chytře: je o víc než 200 000 Kč levnější a pocit z interiéru je lepší než v Te...

BMW asistenční systém | zdroj: press.bmwgroup.com

BMW předběhlo Teslu. První německá značka s certifikací pro jízdu bez dotyku volantu
Evropští majitelé Tesel stále podpisují petice a čekají na schválení systému FSD. Mezitím se BMW Group stalo první německou automobilkou, která získala mezinárodní certifikaci podle nové regulace DCAS...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
e-Salon 2025
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Unikl tajný dokument z Bruselu. Plán automobilek může ohrozit přechod na elektromobilitu

Na světlo světa unikl interní dokument, který odhaluje tichou snahu některých evropských automobilek výrazně zmírnit klimatická pravidla.... >>

Rozstřel tří SUV: Leapmotor B10 poráží cenou i výbavou Karoq s manuálem i o 162 000 Kč dražší Elroq

Postavili jsme proti sobě tři rodinná SUV a výsledek je jednoznačný. Nový Leapmotor B10 za akčních 720 000 Kč nejenže cenově deklasuje... >>

Baterie za desetinu ceny, která vydrží 25 let. To, co CATL spustilo do výroby, mělo přijít až ve třicátých letech

Největší výrobce baterií na světě právě rozbil desetiletý plán. CATL zahájila masovou výrobu sodíkových baterií, které podle... >>

Válka o rok 2035: Čtyři největší ekonomiky EU se rozhádaly kvůli konci spalovacích motorů

Evropská unie prožívá největší rozkol v historii elektromobility. Francie se Španělskem poslaly 21. října dopis do Bruselu s jasným... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Honfleur, FranceHonfleur, France
19 míst • 250 kW • ne-Tesla
Weimar, GermanyWeimar, Germany
6 míst • 250 kW • ne-Tesla
Settimo Torinese, ItalySettimo Torinese (TO), Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Northeim-Nord, GermanyNortheim, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Radom, PolandRadom, Poland
4 míst • 120 kW
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.