Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Aktualizovaný Leapmotor C11: Výkonnější elektrické SUV s delším dojezdem

Stellantis - Leapmotor - medialibrary-corporate.stellantis.com

Nové možnosti pohonu a dostupnější ceny

Leapmotor oficiálně uvedl aktualizovanou generaci svého středně velkého SUV C11, která přináší technologická vylepšení při zachování konkurenceschopné cenové politiky. Základní model nyní startuje od 149 800 juanů (asi 490 000 Kč), což představuje mírné navýšení oproti předchozí verzi. Zákazníci si mohou vybrat z pěti variant rozdělených do dvou kategorií: tři čistě bateriové elektromobily (BEV) a dva vozy s rozšířeným dojezdem (EREV). Konkrétně EREV verze stojí 149 800 nebo 159 800 juanů, zatímco BEV modely začínají na 149 800 juanů, s vyššími edicemi za 155 800 a 165 800 juanů.

Technologie rozšířeného dojezdu (EREV)

EREV varianta využívá kombinaci elektromotoru a 1,5litrového benzinového motoru, který slouží výhradně jako generátor pro dobíjení baterie během jízdy – nedodává přímo energii do kol. Zadní elektromotor dosahuje výkonu 200 kW a točivého momentu 320 Nm, což umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,6 sekundy. Vůz je vybaven lithium-železo-fosfátovou baterií (LFP) o kapacitě 41,7 kWh, která v čistě elektrickém režimu pokryje 300 km dle čínského testovacího cyklu CLTC. S plnou nádrží a nabitou baterií pak celkový dojezd dosahuje 1220 km.

Čistě elektrická verze (BEV)

Bateriová varianta C11 nabízí výkonnější zadní elektromotor s 220 kW a točivým momentem 360 Nm. Díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,1 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 190 km/h. Klíčovou výhodou je bateriový pack LFP o kapacitě 81,9 kWh, jenž při jednom nabití umožní ujet až 640 km dle metodiky CLTC (přepočteno na WLTP 542 km). Oproti EREV verzi tak BEV nabízí vyšší výkon a čistě ekologický provoz bez emisí, ovšem s kratším maximálním dojezdem na jedno „tankování“.

Design a rozměry

Aktualizovaný C11 si zachovává proporce pětimístného SUV s délkou 4780 mm, šířkou 1905 mm a rozvorem náprav 2930 mm. Jedinou změnou oproti předchozí generaci je snížení výšky vozidla na 1658 mm, což přispívá ke zlepšení aerodynamiky a stability. Vůz postavený na platformě Leap 3.5 tak zůstává praktickou volbou pro rodiny, s dostatečným prostorem pro cestující i náklad.

Prodejní úspěchy a kontext značky

Model C11 byl poprvé uveden na trh v září 2021 a do června letošního roku se ho prodalo celkem 256 785 kusů. Jen za červen 2024 dodal Leapmotor 48 006 vozů, což představuje meziroční nárůst o 155,68 %. Celkově od založení značky překročily dodávky všech modelů hranici 821 212 vozidel. Aktualizovaný C11 je součástí širší strategie obnovy modelové řady, která letos zahrnula také nové verze SUV C16, C10 a městského vozu T03.

Zdroj: cnevpost.com

Štítky

  • EV novinky
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Filip , dne 12 Červenec, 2025

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Xpeng G7: SUV s vlastním AI čipem láme rekordy v prodeji

Čínský výrobce elektromobilů Xpeng zahájil dodávky nového SUV G7, které během prvních devíti minut od uvedení získalo přes 10 000... >>

Tesla zavádí V4 Superchargery v Číně, BYD odpovídá s 1MW nabíječkami

Tesla spustila první várku V4 Superchargerů v Číně s výkonem až 500 kW, dostupných pro všechny elektromobily. Tyto stanice jsou součástí... >>

Hyundai Ioniq 6 N: Agresivní elektrický sedan míří na trh

Hyundai představuje vysoce výkonnou verzi svého elektrického sedanu Ioniq 6, označenou jako N. Model slibuje rekordní zrychlení pod 3 sekundy... >>

Nové elektromobily Mazda a Xiaomi zaznamenávají masivní zájem na čínském trhu

Mazda hlásí přes 33 000 předobjednávek pro svůj elektrický SUV model EZ-60 od zahájení prodeje v dubnu, s plány na expanzi do Evropy.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.