Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

BYD získává povolení pro vstup na jihokorejský trh s modelem Atto 3

BYD SEAL - zdroj: https://www.byd.com/eu

Čínská automobilka BYD, známá svým zaměřením na elektromobilitu, nedávno dosáhla důležitého milníku. Jihokorejské Ministerstvo životního prostředí udělilo modelu BYD Atto 3 potřebné certifikace pro emise a hluk. Tím se otevírá cesta pro vstup tohoto modelu na jihokorejský trh, což je pro BYD strategicky výhodný krok.

Certifikace pro jihokorejský trh

Certifikace byla vydána Národním institutem environmentálního výzkumu v Jižní Koreji. Tento úspěch umožňuje společnosti BYD oficiálně nabízet svůj model Atto 3 na novém trhu, což může přinést významný nárůst prodeje a posílení pozice značky v Asii.

Strategická expanze

Vstup na jihokorejský trh je součástí širší strategie BYD rozšířit svou přítomnost na mezinárodních trzích. Jihokorejský trh je známý svou vysokou poptávkou po čisté mobilitě, což z něj činí atraktivní cíl pro výrobce elektromobilů.

Technické vlastnosti modelu Atto 3

BYD Atto 3 je vybaven moderními technologiemi, které zajišťují vysokou účinnost a nízkou spotřebu energie. Díky těmto vlastnostem se očekává, že si najde své místo mezi ekologicky uvědomělými zákazníky v Jižní Koreji.

Budoucí plány

S tímto úspěchem plánuje BYD i nadále rozšiřovat svou nabídku elektromobilů a posilovat svou pozici na globálním trhu. Jihokorejská certifikace je dalším krokem v této ambiciózní cestě.

Zdroj: CarNewsChina

Štítky

  • EV novinky
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Filip , dne 14 Leden, 2025

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Leapmotor rozšiřuje působnost: Dva nové elektromodely v Hongkongu

Čínský výrobce elektromobilů Leapmotor zahájil předprodej modelů T03 a C10 v Hongkongu. Oba vozy v pravostranném provedení splňují... >>

Tesla Robotaxi: Autonomní služba startuje v Texasu

Tesla spustila pilotní provoz autonomních Robotaxi v Austinu, kde omezená skupina uživatelů testuje službu bez řidiče. Zároveň společnost... >>

Škoda ovládla český trh s elektromobily: 35% podíl za první půlrok 2025

Český trh s elektromobily zažívá historický boom. Za první půlrok 2025 se registrovalo 6 910 nových bateriových elektromobilů, což... >>

BMW zahájilo recall v USA a Kanadě: více než 70 000 elektromobilů kvůli softwarové chybě

BMW zahájilo rozsáhlou servisní akci v USA a Kanadě zahrnující více než 70 000 elektromobilů kvůli softwarové chybě, která může... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.