Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Volvo EX30 Single Motor

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Volvo EX-30 media.volvocars.com

Kolik stojí nabití EX30 Single Motor 0–100% doma a na DC?

  • 0–100 % doma: cca 275 Kč
  • 0–100 % na DC: cca 661 Kč
  • Uvažováno se ztrátami nabíjení ~ 8 %.

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Základní specifikace a cena

Značka: Volvo

Převodovka: automatická

Počet míst: 5

Pohon: přední náprava

Motor: elektrický

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 51

Kolik stojí Volvo EX30 Single Motor?

Přibližná cena: 999 900 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 200

Maximální výkon motoru (koně): 272

Maximální točivý moment (Nm): 310

Typ baterie: Li-ion

Napětí (V): 400V

Hmotnost (kg): 1750

Počet článků baterie: 96

Výkon palubní nabíječky (kW): 7

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 120

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 8

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 35

Maximální rychlost (km/h): 180

Zrychlení 0-100 km/h (s): 5.7

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 16

Dojezd WLTP kombinace (km): 400

Dojezd WLTP město (km): 500

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4230

Šířka (mm): 1850

Výška (mm): 1550

Rozvor kol přední (mm): 1600

Rozvor kol zadní (mm): 1600

Světlá výška (mm): 170

Provozní hmotnost (kg): 1750

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2150

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 500

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l): 350

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1150

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ne

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Konec nekonečného čekání. Nio spouští prodej vlajkové lodi ES8, auta jsou již na cestě k zákazníkům
  • Shell slibuje nabití elektromobilu za 10 minut. Klíčem je speciální „magická“ kapalina
  • 7 elektromobilů s dojezdem 600+ km: Který si vyberete v roce 2025?
  • Zlom na trhu s elektromobily: Podíl Tesly v USA se propadl pod 40 %. Kdo jí krade zákazníky?
  • Xpeng rozjíždí výrobu v srdci Evropy. SUV modely G6 a G9 nově sjíždí z linky v Rakousku

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Americké prodeje elektroaut v červenci skočily o 20 % – nadchází poslední šance na daňové úlevy

Červencové prodeje elektroaut ve Spojených státech vzrostly meziroční o 20 % a překonaly hranici 130 000 vozů. Tento dramatický nárůst... >>

Překvapivý zvrat v Číně: Elektromobily s 800 km dojezdem vytlačují hybridy rychleji, než kdokoli čekal

Čínský automobilový trh prochází zásadní změnou, která předurčuje budoucnost elektromobility. Zatímco ještě loni automobilky masivně... >>

Plug-in hybridy v realitě: Proč produkují 5x vyšší emise, než uvádí výrobci?

Nové studie a data z reálného provozu odhalují šokující rozdíly mezi laboratorními testy a skutečností. Zjistěte, proč emise CO2 u... >>

Xpeng rozjíždí výrobu v srdci Evropy. SUV modely G6 a G9 nově sjíždí z linky v Rakousku

Čínský výrobce elektromobilů Xpeng oficiálně zahájil výrobu svých vozů na evropském kontinentu. První modely, konkrétně elektrická... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Wuppertal, GermanyWuppertal, Germany
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
(EV OTM) - Warton, UKWarton, United Kingdom
6 míst • 250 kW • ne-Tesla
Blokhus, DenmarkBlokhus, Denmark
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Kappel-Grafenhausen, GermanyKappel-Grafenhausen, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rouen, FranceSaint-Etienne-du-Rouvray, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Périgueux, FranceBoulazac Isle Manoire, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Warsaw, PolandWarsaw, Poland
2 míst • 120 kW
Narbonne, FranceNarbonne, France
12 míst • 150 kW
Vesoul, FranceVesoul, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Forte dei Marmi, ItalyForte dei Marmi, Italy
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.