Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

Nové modulární řešení PHYTEC urychluje vývoj dobíjecích stanic pro elektromobily

Ilustrační foto
Foto: Ilustrační foto
Fotka autora Jana
Jana 30 Duben, 2025

Řadič phyVERSO-EVCS: Otevřený systém pro chytré nabíjení

Modulární řadič od PHYTEC kombinuje podporu pro AC i DC dobíjení v jednom zařízení. Systém využívá operačního prostředí založeného na Yocto Linuxu, které umožňuje bezpečnou vzdálenou údržbu nebo aktualizace firmware přes internet (OTA).

EVCS-Cube: Vývojářské řešení ‚vše v jednom‘

Vývojový kit v odolném průmyslovém provedení obsahuje předinstalované elektronické komponenty včetně testovací verze operačního systému PIONIX BaseCamp. Umožňuje okamžité spuštění základního režimu nabíjení bez nutnosti složité konfigurace.

Kompatibilita s globálními standardy

Oba produkty podporují OCPP (Open Charge Point Protocol) – univerzální komunikační standard pro dobíjecí stanice, a technologii V2G (Vehicle-to-Grid), která umožňuje obousměrný tok energie mezi vozem a sítí.

Modulární architektura pro různé aplikace

Systém využívá tzv. System on Modules (SoM) – výpočetní jednotky, které lze kombinovat podle konkrétních potřeb. Tento přístup zkracuje vývojové cykly a umožňuje snadnou customizaci řešení.

Partnerská spolupráce urychluje inovace

PHYTEC spolupracuje s firmami jako Pionix nebo Alp na vytváření open-source ekosystému EVerest. Tato platforma podporuje integraci třetích aplikací a vytváření komplexních dobíjecích řešení.

Zdroj: chargedevs.com

Štítky

  • EV novinky

Mohlo by vás zajímat

BYD | zdroj: byd.com

BYD útočí na absolutní kvalitu: S 113 GWh na kontě vyhlašuje strategii „nulových defektů“
Vyrobit miliony baterií je jedna věc, vyrobit je bez jediné chyby druhá. Čínský BYD, který letos drtí prodejní žebříčky, si uvědomuje, že samotný objem k udržení trůnu nestačí. Firma proto v tichosti ...

Elektromobil a baterie

Laboratorní průlom: Němci vyvinuli baterii s dvojnásobným dojezdem oproti dnešním elektromobilům
V Drážďanech právě otestovali baterii, která by mohla změnit elektromobilitu. Solid-state lithium-sirné články z Fraunhoferova institutu nabízejí dvojnásobný dojezd oproti současným elektromobilům – m...

Elektrický autobus Volvo 7900 | zdroj: volvogroup.com

Volvo posílá domů 73 elektrobusů. Malé město dělá, co velká česká města jen plánují
Představte si: město s 115 tisíci obyvateli objedná najednou 73 elektrobusů a do dvou let kompletně zbaví městskou dopravu dieselu. Ne v teplém Španělsku. Ve Švédsku, kde zima klesá k -30 °C. Volvo Bu...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

V Polsku skoro čtvrt milionu, v Česku nula. Jak se z nás stal evropský otloukánek elektromobility

Francie vyplatí na elektromobily až 142 500 Kč, Itálie 267 000 Kč, Německo chystá program s podporou 100 000 Kč. Přibližně 20 z 27 zemí... >>

Leapmotor Lafa 5 Ultra: 605 km dojezdu a prémiový zážitek od roku 2026

Čínská automobilka Leapmotor se chystá v druhém čtvrtletí roku 2026 uvést na trh prémiovou verzi svého elektrického hatchbacku Lafa 5,... >>

Čína a Stellantis staví v Zaragoze továrnu na baterie za 11 miliard. Vytvoří přes 4000 míst

Čínský výrobce baterií CATL společně se Stellantisem oficiálně zahájili výstavbu obří továrny na baterie v Zaragoze. Gigafactory za 11... >>

Zapomeňte na drahé výměny: Moderní baterie EV přežijí celé auto, ukazují nová data

„Za pár let budeš muset vyhodit půl milionu za novou baterii." Tohle větu slyšel každý, kdo uvažoval o elektromobilu. Jenže to prostě... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Maison CazesRivesaltes, France
3 míst • 22 kW
Saint-Herblain, FranceSaint-Herblain, France
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Pärnu, EstoniaPärnu, Estonia
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Brokelandsheia, NorwaySundebru, Norway
36 míst • 250 kW • ne-Tesla
Cagnes-sur-Mer, FranceCagnes-Sur-Mer, France
4 míst • 125 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.