Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
Vyhraj vstupenky na e-salon 2025

Nové modulární řešení PHYTEC urychluje vývoj dobíjecích stanic pro elektromobily

Ilustrační foto
Fotka autora Jana
Jana 30 Duben, 2025

Řadič phyVERSO-EVCS: Otevřený systém pro chytré nabíjení

Modulární řadič od PHYTEC kombinuje podporu pro AC i DC dobíjení v jednom zařízení. Systém využívá operačního prostředí založeného na Yocto Linuxu, které umožňuje bezpečnou vzdálenou údržbu nebo aktualizace firmware přes internet (OTA).

EVCS-Cube: Vývojářské řešení ‚vše v jednom‘

Vývojový kit v odolném průmyslovém provedení obsahuje předinstalované elektronické komponenty včetně testovací verze operačního systému PIONIX BaseCamp. Umožňuje okamžité spuštění základního režimu nabíjení bez nutnosti složité konfigurace.

Kompatibilita s globálními standardy

Oba produkty podporují OCPP (Open Charge Point Protocol) – univerzální komunikační standard pro dobíjecí stanice, a technologii V2G (Vehicle-to-Grid), která umožňuje obousměrný tok energie mezi vozem a sítí.

Modulární architektura pro různé aplikace

Systém využívá tzv. System on Modules (SoM) – výpočetní jednotky, které lze kombinovat podle konkrétních potřeb. Tento přístup zkracuje vývojové cykly a umožňuje snadnou customizaci řešení.

Partnerská spolupráce urychluje inovace

PHYTEC spolupracuje s firmami jako Pionix nebo Alp na vytváření open-source ekosystému EVerest. Tato platforma podporuje integraci třetích aplikací a vytváření komplexních dobíjecích řešení.

Zdroj: chargedevs.com

Štítky

  • EV novinky

Mohlo by vás zajímat

EU regulace

EU sází na malé elektromobily za 400 000 Kč. Ale kdo je vlastně chce koupit?
Evropská komise 10. prosince představí plán na záchranu automobilového průmyslu: nová kategorie malých elektromobilů za 15-20 tisíc eur s mírnějšími bezpečnostními normami. Zní to logicky - levnější a...

Ilustrační foto

Kdo dluží komu? Nexperia China tvrdí opak toho, co tvrdí Nizozemsko – a ceny čipů letí nahoru
Čínská pobočka nizozemské Nexperia vystoupila s tvrdým prohlášením: obvinění z porušování smluv označuje za „zcela vymyšlená" a tvrdí, že to naopak Nizozemci dluží 140 milionů dolarů. Spor eskaluje – ...

Výzkum a vývoj

Baterie v elektromobilu vydrží o 10 % déle díky české metodě. V servisech budou už snad za 2 roky
Při koupi ojetého elektromobilu nevíte, jak dlouho baterie vydrží. Servis tipuje, prodejce slibuje. Kateřina Nováková z ČVUT to změnila – vyvinula metodu, která stav baterie změří přesně, i bez znalos...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
e-Salon 2025
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Porsche v šoku: Ztráta 1,1 miliardy dolarů. Značku potopil kolaps v Číně a skrytá účetní bomba

To je rána. Provozní ztráta Porsche ve výši 966 milionů eur šokovala investory. Bylo by snadné svést to na elektromobily, ale realita je... >>

Bývalý šéf Stellantis odpálil bombu. V nové knize píše o rozpadu a převzetí Fiatu a Peugeotu Čínou

Je to zpráva, která otřásá autoprůmyslem. Carlos Tavares, donedávna nejmocnější muž Stellantis, byl loni odvolán. Nyní ve své knize... >>

Elektrický Mercedes GLC za 1,73 milionu: Spása značky, nebo další drahá chyba?

Mercedes-Benz vsadil vše na jednu kartu. Elektrický GLC 400 4MATIC – nejprodávanější model značky – nabízí 715 km dojezdu, 800 Nm a... >>

Prodeje Tesly v Evropě pokračují v říjnovém propadu. Pomůže levnější Model Y Standard?

Říjnová čísla jsou alarmující. Tesla prodala ve Švédsku jen 133 vozů, ve většině Evropy propadla o desítky procent. Čínské značky... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Regensburg - Ostenviertel, GermanyRegensburg, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Dover, UKDover, United Kingdom
11 míst • 250 kW • ne-Tesla
Manchester, UK - Trafford CentreManchester, United Kingdom
18 míst • 250 kW • ne-Tesla
Essen, GermanyEssen, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Cagnes-sur-Mer, FranceCagnes-Sur-Mer, France
4 míst • 125 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.