Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Vauxhall Frontera: Nová éra dostupných elektromobilů?

Novinka

Automobilka Vauxhall představuje nový model Frontera, který slibuje změnit pohled na cenovou dostupnost elektrických vozů. Poprvé na britském trhu nabízí elektrickou a hybridní verzi za stejnou cenu, čímž odstraňuje běžný cenový rozdíl mezi těmito typy pohonů.

Stejná cena, různé pohony

Vauxhall přichází s průlomovou strategií - nový Frontera Electric a Frontera Hybrid budou k dispozici za identickou cenu od 23 495 liber, přibližně 700 000 Kč. Tímto krokem Vauxhall eliminuje cenový rozdíl, který obvykle činí v průměru 31 % ve prospěch vozů se spalovacím motorem.

James Taylor, generální ředitel Vauxhallu, k tomu uvedl: "Vauxhall je lídrem v demokratizaci přístupu k elektrickým vozidlům. S uvedením nového modelu Frontera jsme odstranili cenovou prémii, která se často vztahuje na elektrická vozidla."

Vnější design a vnitřní prostor

Nový Frontera přináší robustní interpretaci designové filozofie Vauxhallu "Bold and Pure". Přední část vozu nese charakteristický prvek Vizor, který plynule přechází do LED světlometů. Výrazné blatníky a linie C-sloupku podtrhují robustní charakter vozu.

S délkou 4 380 mm se Frontera řadí mezi modely Mokka a Grandland v obnovené řadě SUV značky Vauxhall. Navzdory kompaktním rozměrům nabízí Frontera větší zavazadlový prostor než Astra Sports Tourer Electric - až 1 594 litrů při sklopených zadních sedadlech.

Bohatá výbava a moderní interiér

Interiér Frontery pokračuje v moderním designu s důrazem na prostornost a komfort. Kokpit Pure Panel obsahuje nově navržený volant a dva 10palcové displeje. Standardní výbava zahrnuje satelitní navigaci, bezdrátové Apple CarPlay/Android Auto a bezdrátové nabíjení smartphonu.

Model je dostupný ve dvou úrovních výbavy - Design a GS. Již základní verze Design nabízí řadu asistenčních systémů, včetně zadních parkovacích senzorů, zadní parkovací kamery a systému udržování v jízdním pruhu.

Efektivní pohonné jednotky

Frontera je k dispozici buď s hybridním pohonem s 48V technologií, nebo s plně elektrickým pohonem. Hybridní verze kombinuje 1,2litrový tříválcový turbomotor s 21kW elektrickým motorem integrovaným do šestistupňové automatické převodovky.

Elektrická verze nabízí motor o výkonu 113 koní a dojezd až 300 km (WLTP předběžně) s baterií o kapacitě 44 kWh. Nabíjení z 20 na 80 % zabere pouhých 26 minut při použití 100kW rychlonabíječky.

Plug & Go: Usnadnění přechodu na elektromobilitu

Vauxhall nabízí program Plug & Go, který zahrnuje bezplatnou instalaci domácí nabíječky Octopus Energy Ohme Pro při online nákupu. Alternativně si zákazníci mohou vybrat roční kredit na nabíjení v obchodech Tesco nebo kredit 675 liber na nabíjení prostřednictvím služby Octopus Electroverse.

Díky partnerství s Tesco mohou zákazníci získat 50 000 bodů Clubcard při nákupu nového vozu u prodejce Vauxhall, což představuje hodnotu až 1 000 liber při využití u partnerů programu Clubcard Rewards.

Závěr

Nový Vauxhall Frontera představuje významný krok k dostupnějším elektrickým vozidlům. Kombinací atraktivního designu, prostorného interiéru a inovativního přístupu k cenové politice má potenciál oslovit širokou škálu zákazníků a urychlit přechod k elektromobilitě na britském trhu.

Štítky

  • EV novinky
  • Vauxhall
  • Frontera
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Daniel Česák , dne 29 Srpen, 2024

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Polestar 5 vstupuje na scénu: 884 koní, 670 km dojezdu a minimalistický design

Po pěti letech vývoje je tu Polestar 5 – elektrický sedan vyšší třídy s revoluční hliníkovou platformou, špičkovou technologií a... >>

Čína možná zakáže skryté kliky u elektromobilů: Ale proč?

Skryté doorhandles mohou být minulostí. Čínské úřady zvažují zákaz těchto kontroverzních prvků po tragických nehodách, kde hasiči... >>

Neomezený dojezd elektromobilů bez nabíjení: Revoluční technologie nebo příliš krásné na to, aby to byla pravda?

Kanadský vynálezce Thane C. Heins tvrdí, že vyvinul průlomovou technologii, která by mohla umožnit elektromobilům nabíjet se během jízdy a... >>

100MW stanice láme rekordy: Kamion získá 100 km dojezdu za 5 minut

Huawei zprovoznil první 100megawattovou nabíjecí stanici pro kamiony na světě. Za pouhých 5 minut nabíjení získá řidič energii pro 100 km... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Wuppertal, GermanyWuppertal, Germany
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Bardonecchia, ItalyBardonecchia, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Vrgorac, CroatiaVrgorac, Croatia
6 míst • 125 kW • ne-Tesla
Carsoli Oricola, ItalyOricola, Italy
8 míst • 150 kW • ne-Tesla
Barberino di Mugello, ItalyBarberino di Mugello FI, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Manchester, UK - Ashton New RoadManchester, United Kingdom
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Malsfeld, GermanyMalsfeld, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wörth, GermanyWörth an der Isar, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Riga, LatviaRiga, Latvia
4 míst • 250 kW
Fiume Veneto, ItalyFiume Veneto, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.