Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Městský elektromobil Hyundai Inster lze pořídit pod 400 000 Kč bez DPH

Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz

Hyundai uvedl na český trh nový elektrický model INSTER, který je určený především pro městské prostředí a o kterém jsme v minulosti již psali několikrát. Tento kompaktní crossover sází na praktičnost, jednoduchý design a moderní technologie, které usnadňují každodenní pohyb po městě a přitom umožňují dostatečný dojezd pro běžné potřeby řidičů.

Technické parametry a varianty

Model INSTER se nabízí ve dvou verzích – ECO a POWER. Verze ECO má baterii o kapacitě 42 kWh, což jí poskytuje výkon 97 koní a dojezd až 327 km podle standardu WLTP. Varianta POWER disponuje větší baterií s kapacitou 49 kWh, výkonem 115 koní a zvládne až 370 km na jedno nabití. Tyto hodnoty jsou dostačující pro městské jízdy a občasné výlety mimo město.

Výbava a technologie

Hyundai INSTER přichází ve třech výbavových stupních – Smart, Style a Style Premium. Už základní verze nabízí 10,25palcový displej přístrojového panelu a dotykovou navigaci stejné velikosti. Výbava zahrnuje také parkovací senzory s kamerou a inteligentní adaptivní tempomat. Vyšší varianty, jako Style Premium, zahrnují pokročilé bezpečnostní funkce, například systém 360° kamer nebo digitální klíč, který umožňuje ovládání vozu pomocí chytrého telefonu.

Obrázek
Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz
Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz

Outdoorová verze INSTER Cross

Kromě standardní verze nabízí Hyundai i outdoorový model INSTER Cross. Tento model je určený pro aktivnější řidiče, kteří ocení vyšší ochranu a robustní vzhled. Verze Cross disponuje stejnou 49 kWh baterií jako model POWER, ale přidává prvky jako černě lakovanou masku chladiče, tmavá okna a 17palcová kola z lehké slitiny. Výbava zahrnuje i funkce pro snadnější pohyb v terénu, což činí model vhodným nejen pro město, ale i na cesty do přírody.

Obrázek
Hyundai Inster Cross - https://www.hyundai.news/cz
Hyundai Inster Cross - https://www.hyundai.news/cz

Ekologický dopad a udržitelnost

Model INSTER se snaží nabídnout ekologičtější řešení pro městskou mobilitu. Díky elektrickému pohonu neprodukuje žádné emise, což přispívá ke snížení znečištění ve městě. Hyundai navíc v interiéru vozu používá recyklované materiály, čímž přispívá k udržitelnosti. Pro dlouhodobější úsporu energie má vůz funkci rekuperace, která využívá energii při brzdění k dobíjení baterie.

Ceny a možnosti financování

Cena modelu INSTER začíná v případě verze ECO na 549 990 Kč včetně DPH. Nabídka pro firmy a podnikatele začíná na 399 993 Kč bez DPH, což činí z tohoto modelu cenově dostupnou volbu pro firemní flotily. Outdoorová verze Cross je dostupná od 543 422 Kč bez DPH. Hyundai také nabízí operativní leasing a financování, kdy je možné získat vůz za měsíční splátku od 4 199 Kč včetně pojištění.

Hyundai INSTER je cenově dostupnou volbou pro ty, kdo chtějí vyzkoušet elektromobilitu bez nutnosti investovat velké částky. S pořizovací cenou, která začíná na 399 993 Kč bez DPH, je tento model jedním z nejdostupnějších městských elektromobilů na trhu, což jej činí atraktivním i pro širší skupinu lidí, kteří dosud elektromobilům odolávali kvůli vysokým nákladům.

Díky kompaktním rozměrům a praktické výbavě se Hyundai INSTER hodí nejen pro každodenní městské dojíždění, ale také pro občasné výlety. Tento model se zaměřuje na ekologii a udržitelnost, což odpovídá potřebám moderní městské mobility. 

Zdroj: TZ Hyundai

Štítky

  • EV novinky
  • hyundai
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Daniel Česák , dne 7 Listopad, 2024

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

BMW iX3 2026: Revoluční efektivita 15 kWh/100 km předčí Tesla Model Y

Nový BMW iX3 2026 přepisuje pravidla elektromobility s rekordní spotřebou pouhých 15 kWh na 100 kilometrů a dosahuje uhlíkové neutrality... >>

Renascor získává povolení pro výrobu klíčové bateriové suroviny v Austrálii

Australská společnost Renascor obdržela provizorní stavební povolení pro průmyslovou výrobnu anodového materiálu pro lithium-iontové... >>

Leapmotor expanduje: Dodávky baterií pro komerční elektromobily

Čínský výrobce elektromobilů Leapmotor začal dodávat bateriové packy komerčním výrobcům nově energetických vozidel (NEV).... >>

Subaru zvažuje malý elektromobil pro evropský trh

Subaru plánuje rozšířit svou elektrickou nabídku o vůz v segmentu B, pokud uspěje jejich nový kompaktní model Uncharted. Tento krok cílí... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Superchargery

Pasching - PlusCity, AustriaPasching, Austria
6 míst • 250 kW • ne-Tesla
Flå, NorwayFlå, Norway
38 míst • 250 kW • ne-Tesla
Val-de-Meuse, FranceVal-de-Meuse, France
32 míst • 250 kW • ne-Tesla
Gap, FranceGap, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wörrstadt, GermanyWörrstadt, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Les Sables-d'Olonne, FranceLes Sables-d'Olonne, France
9 míst • 250 kW • ne-Tesla
La Roca Village, SpainSanta Agnès de Malanyanes, Spain
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Deauville, FranceTouques, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Tarragona, SpainTarragona, Spain
2 míst • 150 kW • ne-Tesla
Mont-Saint-Michel, FranceSaint-Georges-de-Gréhaigne, France
8 míst • 150 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.