Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

Městský elektromobil Hyundai Inster lze pořídit pod 400 000 Kč bez DPH

Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz
Foto: Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz
Fotka autora Daniel Česák
Daniel Česák 7 Listopad, 2024

Hyundai uvedl na český trh nový elektrický model INSTER, který je určený především pro městské prostředí a o kterém jsme v minulosti již psali několikrát. Tento kompaktní crossover sází na praktičnost, jednoduchý design a moderní technologie, které usnadňují každodenní pohyb po městě a přitom umožňují dostatečný dojezd pro běžné potřeby řidičů.

Technické parametry a varianty

Model INSTER se nabízí ve dvou verzích – ECO a POWER. Verze ECO má baterii o kapacitě 42 kWh, což jí poskytuje výkon 97 koní a dojezd až 327 km podle standardu WLTP. Varianta POWER disponuje větší baterií s kapacitou 49 kWh, výkonem 115 koní a zvládne až 370 km na jedno nabití. Tyto hodnoty jsou dostačující pro městské jízdy a občasné výlety mimo město.

Výbava a technologie

Hyundai INSTER přichází ve třech výbavových stupních – Smart, Style a Style Premium. Už základní verze nabízí 10,25palcový displej přístrojového panelu a dotykovou navigaci stejné velikosti. Výbava zahrnuje také parkovací senzory s kamerou a inteligentní adaptivní tempomat. Vyšší varianty, jako Style Premium, zahrnují pokročilé bezpečnostní funkce, například systém 360° kamer nebo digitální klíč, který umožňuje ovládání vozu pomocí chytrého telefonu.

Obrázek
Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz
Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz

Outdoorová verze INSTER Cross

Kromě standardní verze nabízí Hyundai i outdoorový model INSTER Cross. Tento model je určený pro aktivnější řidiče, kteří ocení vyšší ochranu a robustní vzhled. Verze Cross disponuje stejnou 49 kWh baterií jako model POWER, ale přidává prvky jako černě lakovanou masku chladiče, tmavá okna a 17palcová kola z lehké slitiny. Výbava zahrnuje i funkce pro snadnější pohyb v terénu, což činí model vhodným nejen pro město, ale i na cesty do přírody.

Obrázek
Hyundai Inster Cross - https://www.hyundai.news/cz
Hyundai Inster Cross - https://www.hyundai.news/cz

Ekologický dopad a udržitelnost

Model INSTER se snaží nabídnout ekologičtější řešení pro městskou mobilitu. Díky elektrickému pohonu neprodukuje žádné emise, což přispívá ke snížení znečištění ve městě. Hyundai navíc v interiéru vozu používá recyklované materiály, čímž přispívá k udržitelnosti. Pro dlouhodobější úsporu energie má vůz funkci rekuperace, která využívá energii při brzdění k dobíjení baterie.

Ceny a možnosti financování

Cena modelu INSTER začíná v případě verze ECO na 549 990 Kč včetně DPH. Nabídka pro firmy a podnikatele začíná na 399 993 Kč bez DPH, což činí z tohoto modelu cenově dostupnou volbu pro firemní flotily. Outdoorová verze Cross je dostupná od 543 422 Kč bez DPH. Hyundai také nabízí operativní leasing a financování, kdy je možné získat vůz za měsíční splátku od 4 199 Kč včetně pojištění.

Hyundai INSTER je cenově dostupnou volbou pro ty, kdo chtějí vyzkoušet elektromobilitu bez nutnosti investovat velké částky. S pořizovací cenou, která začíná na 399 993 Kč bez DPH, je tento model jedním z nejdostupnějších městských elektromobilů na trhu, což jej činí atraktivním i pro širší skupinu lidí, kteří dosud elektromobilům odolávali kvůli vysokým nákladům.

Díky kompaktním rozměrům a praktické výbavě se Hyundai INSTER hodí nejen pro každodenní městské dojíždění, ale také pro občasné výlety. Tento model se zaměřuje na ekologii a udržitelnost, což odpovídá potřebám moderní městské mobility. 

Zdroj: TZ Hyundai

Štítky

  • EV novinky
  • hyundai

Mohlo by vás zajímat

Ilustrační foto

Masterplán za miliardy s hvězdičkou: Německá strategie pro elektromobilitu závisí na penězích, které tam nejsou
Před 500 účastníky z automobilového průmyslu a energetiky představilo Německo svou největší strategii pro nabíjení elektromobilů. Masterplan obsahuje 41 konkrétních opatření a ambiciózní vizi: nabíjen...

FSD - ilustrační foto

Tesla Robotaxi se otevírá veřejnosti, FSD míří k masovému přijetí
Tesla zpřístupnila Robotaxi veřejnosti v Austinu a Bay Area, což je klíčový milník autonomního řízení. Uživatelé iPhonů mohou nově využít samořídící vozy. Analytici současně předpovídají skokový nárůs...

XPENG nabíjení na 400 kW stanici ČEZ

Z nuly na milion za 11 let: Xpeng ukazuje, jak rychle dokáže růst čínský elektromobil
Čínská automobilka Xpeng oznámila 21. listopadu významný milník – z výrobní linky sjel milion tý elektromobil. Tempo růstu firmy ukazuje sílu čínského automotive průmyslu: zatímco cesta k prvním 500 0...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

1007 km bez nabíjení: BMW iX3 překonalo svůj oficiální dojezd o 200 km

Elektrické SUV, které ujede víc než tisíc kilometrů? Nové BMW iX3 to dokázalo – ale za cenu, kterou byste v praxi nejspíš platit... >>

Elektromobil v zimě: Proč nejen Norové nemají problém, i když mrzne až praští?

Mohlo by se zdát, že Skandinávie je pro bateriová auta pohřebištěm. Přesto v Norsku tvoří 90 % prodejů. Důvod není jen ekologický –... >>

Litus LiNC v Texasu: 98% účinnost těžby lithia slibuje levnější baterie

<div class="highlight-box"><p class="paragraph">Společnost Litus oznámila zásadní úspěch svého pilotního projektu technologie LiNC v Texasu.... >>

Nové Hyundai NEXO 2025: Dojezd přes 800 km a tankování za pět minut. Vodíkové SUV jde jinou cestou

Hyundai představuje novou generaci modelu NEXO pro rok 2025 a potvrzuje tak svou pozici v oblasti vodíkové mobility. Zatímco trh zrychluje v... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

La Roca Village, SpainSanta Agnès de Malanyanes, Spain
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Košice, SlovakiaKošice, Slovakia
4 míst • 250 kW • ne-Tesla
Oslo – Bogstadveien, NorwayOslo, Norway
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Kitzbühel, AustriaKitzbühel, Austria
3 míst • 150 kW • ne-Tesla
Verona, Italy - Viale delle NazioniVerona, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.