Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Městský elektromobil Hyundai Inster lze pořídit pod 400 000 Kč bez DPH

Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz

Hyundai uvedl na český trh nový elektrický model INSTER, který je určený především pro městské prostředí a o kterém jsme v minulosti již psali několikrát. Tento kompaktní crossover sází na praktičnost, jednoduchý design a moderní technologie, které usnadňují každodenní pohyb po městě a přitom umožňují dostatečný dojezd pro běžné potřeby řidičů.

Technické parametry a varianty

Model INSTER se nabízí ve dvou verzích – ECO a POWER. Verze ECO má baterii o kapacitě 42 kWh, což jí poskytuje výkon 97 koní a dojezd až 327 km podle standardu WLTP. Varianta POWER disponuje větší baterií s kapacitou 49 kWh, výkonem 115 koní a zvládne až 370 km na jedno nabití. Tyto hodnoty jsou dostačující pro městské jízdy a občasné výlety mimo město.

Výbava a technologie

Hyundai INSTER přichází ve třech výbavových stupních – Smart, Style a Style Premium. Už základní verze nabízí 10,25palcový displej přístrojového panelu a dotykovou navigaci stejné velikosti. Výbava zahrnuje také parkovací senzory s kamerou a inteligentní adaptivní tempomat. Vyšší varianty, jako Style Premium, zahrnují pokročilé bezpečnostní funkce, například systém 360° kamer nebo digitální klíč, který umožňuje ovládání vozu pomocí chytrého telefonu.

Obrázek
Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz
Hyundai Inster - https://www.hyundai.news/cz

Outdoorová verze INSTER Cross

Kromě standardní verze nabízí Hyundai i outdoorový model INSTER Cross. Tento model je určený pro aktivnější řidiče, kteří ocení vyšší ochranu a robustní vzhled. Verze Cross disponuje stejnou 49 kWh baterií jako model POWER, ale přidává prvky jako černě lakovanou masku chladiče, tmavá okna a 17palcová kola z lehké slitiny. Výbava zahrnuje i funkce pro snadnější pohyb v terénu, což činí model vhodným nejen pro město, ale i na cesty do přírody.

Obrázek
Hyundai Inster Cross - https://www.hyundai.news/cz
Hyundai Inster Cross - https://www.hyundai.news/cz

Ekologický dopad a udržitelnost

Model INSTER se snaží nabídnout ekologičtější řešení pro městskou mobilitu. Díky elektrickému pohonu neprodukuje žádné emise, což přispívá ke snížení znečištění ve městě. Hyundai navíc v interiéru vozu používá recyklované materiály, čímž přispívá k udržitelnosti. Pro dlouhodobější úsporu energie má vůz funkci rekuperace, která využívá energii při brzdění k dobíjení baterie.

Ceny a možnosti financování

Cena modelu INSTER začíná v případě verze ECO na 549 990 Kč včetně DPH. Nabídka pro firmy a podnikatele začíná na 399 993 Kč bez DPH, což činí z tohoto modelu cenově dostupnou volbu pro firemní flotily. Outdoorová verze Cross je dostupná od 543 422 Kč bez DPH. Hyundai také nabízí operativní leasing a financování, kdy je možné získat vůz za měsíční splátku od 4 199 Kč včetně pojištění.

Hyundai INSTER je cenově dostupnou volbou pro ty, kdo chtějí vyzkoušet elektromobilitu bez nutnosti investovat velké částky. S pořizovací cenou, která začíná na 399 993 Kč bez DPH, je tento model jedním z nejdostupnějších městských elektromobilů na trhu, což jej činí atraktivním i pro širší skupinu lidí, kteří dosud elektromobilům odolávali kvůli vysokým nákladům.

Díky kompaktním rozměrům a praktické výbavě se Hyundai INSTER hodí nejen pro každodenní městské dojíždění, ale také pro občasné výlety. Tento model se zaměřuje na ekologii a udržitelnost, což odpovídá potřebám moderní městské mobility. 

Zdroj: TZ Hyundai

Štítky

  • EV novinky
  • hyundai
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Daniel Česák , dne 7 Listopad, 2024

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Proč Tesla v září 2025 láme rekordy? 120 000 objednávek za měsíc šokuje trh!

Tesla v Číně právě zažila nejlepší měsíc roku 2025 s prodejem 83 192 vozů. Obří úspěch zajistil nový Model Y L s prostorem pro 6... >>

AUDI bez 4 kruhů dobývá Čínu: 370 km za 10 minut nabíjení

AUDI E5 Sportback přináší revoluci: 800V architektura, 370 km dojezdu za 10 minut nabíjení a cena od 690 000 Kč. Proč nemá čtyři kruhy?... >>

Milion dobíječek v EU: Jak si vede Česko a kde najdete nejlevnější nabíjení?

Evropská unie dosáhla v červenci 2025 historického milníku - počet veřejných dobíjecích bodů pro elektromobily poprvé překročil hranici... >>

Zásadní změna ve Fordu? Proč 5 miliard USD změní budoucnost elektrických pick-upů!

Ford sází miliardy na revoluci v elektromobilitě! Americký gigant oznámil investici 5 miliard USD, která má zcela přepsat pravidla hry.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Schweitenkirchen, GermanySchweitenkirchen, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lagord, FranceLagord, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Ioannina, GreeceIoannina, Greece
6 míst • 250 kW • ne-Tesla
Liege, BelgiumLiège, Belgium
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Quimper, FranceQuimper, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Regensburg-Ost, GermanyRegensburg, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Girona, SpainGirona, Spain
4 míst • 150 kW • ne-Tesla
Ursensollen, GermanyUrsensollen, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Tiengen, GermanyFreiburg im Breisgau, Germany
4 míst • 250 kW • ne-Tesla
Göttingen, GermanyGöttingen, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.