Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Nové modernizované modely Audi e-tron GT

Audi e-tron GT RS - audi-mediacenter.com

Audi přichází s novinkami ve své řadě e-tron GT, která představuje vrchol elektrické a sportovní technologie od svého uvedení v roce 2021. Tento čtyřdveřový Gran Turismo se nyní pyšní zlepšením dojezdu, výkonu, nabíjení a jízdních vlastností, čímž se stává ještě atraktivnější pro milovníky sportovních vozů.

Nové modely, nové standardy

Podle předsedy představenstva AUDI AG, Gernota Döllnera, nastavují nové modely e-tron GT nové standardy ve výkonu. Zvýšená nabíjecí kapacita a elektrický pohon všech kol zajišťují lepší schopnosti na dlouhé vzdálenosti a výrazně vyšší výkon. Nově vyvinutý podvozek nabízí dosud nevídanou kombinaci jízdního komfortu a dynamiky.

Design a technologie v harmonii

Nové varianty řady e-tron GT kombinují progresivní design s inovativní technologií. Model Audi S e-tron GT se vyznačuje elegantní sportovností s homogenním a výrazným předním koncem. Černá maska obklopuje plně uzavřenou přední část, která odráží specifický designový jazyk e-tron modelů. Zadní část dominuje aerodynamický difuzor s vertikálními ploutvemi, který dodává vozu sportovní vzhled.

Sportovní varianta RS e-tron GT

Sportovní model RS e-tron GT přináší ještě radikálnější vzhled s inverzním Singleframe, typickým pro RS modely. Zadní část vozu využívá prvky inspirované motorsportem, které zdůrazňují jeho dynamiku a sportovní ambice. Novinkou je také RS e-tron GT performance, první plně elektrický RS model s unikátními designovými prvky, jako je matně tmavá karbonová střecha a další karbonové detaily.

Inovace v exteriéru a interiéru

Audi přináší nové prvky korporátní identity, včetně dvourozměrného designu čtyř kroužků, umístěných mezi chladičem a předním nárazníkem. Paleta barev zahrnuje devět exteriérových odstínů, mezi nimiž jsou nové barvy jako Nimbus Grey a Bedford Green. K dispozici je také balíček Black Optics, který dodává vozu ještě sportovnější vzhled.

Sportovní a udržitelné prvky interiéru

Interiér nových e-tron GT modelů nabízí sportovní prvky a udržitelné materiály. Nově navržená sedadla, volant a digitální obsah reflektují novou korporátní identitu Audi. Mezi nové materiály patří udržitelný mikrovlákno Dinamica a tkanina Cascade, které jsou částečně vyrobeny z recyklovaných materiálů.

Digitální kokpit a inteligentní panoramatická střecha

Digitální propojení a služby Audi Connect přinášejí nové informace o teplotě baterie a maximálním možném nabíjecím výkonu v reálném čase. Jako volitelný doplněk je k dispozici pokročilá panoramatická skleněná střecha s technologií PDLC, která umožňuje měnit průhlednost střešního okna na dotek tlačítka.

Výkon a účinnost na prvním místě

Nově vyvinuté elektromotory na přední a zadní nápravě přinášejí zvýšený výkon a lepší akceleraci. Modely S e-tron GT a RS e-tron GT dosahují působivých výkonů, kdy nejvýkonnější RS e-tron GT performance zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 2,5 sekundy.

Zvýšená kapacita baterie a rychlejší nabíjení

Audi snížilo hmotnost baterie a zároveň zvýšilo její energetickou hustotu. Nová baterie má hrubou kapacitu 105 kWh a umožňuje dojezd až 609 km. Maximální nabíjecí výkon byl zvýšen na 320 kW, což umožňuje nabít baterii z 10 na 80 procent za pouhých 18 minut.

Dostupnost a cena

Nové modely Audi e-tron GT jsou již k dispozici k objednání. Ceny začínají okolo 3 mil. Kč za model S e-tron GT, 3,5 mil. Kč za RS e-tron GT a 4 mil. Kč za RS e-tron GT performance.

Zdroj: Audi

Štítky

  • Audi
  • e-Tron GT
  • EV novinky
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Daniel Česák, dne 19 Červen, 2024

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Čínský výrobce elektromobilů Nio vstoupí na český trh v roce 2026

Čínský výrobce elektrických vozů Nio oznámil ambiciózní plány na expanzi do sedmi nových evropských trhů, včetně České republiky. V... >>

Polsko investuje do výroby pokročilých materiálů pro baterie elektromobilů

Polská vláda poskytne až 1,22 miliardy zlotých (přibližně 7,6 miliardy Kč) na výstavbu továrny pro výrobu pokročilých materiálů pro... >>

BMW iX3 2026: Neue Klasse s dojezdem 800 km a nabíjením 400 kW - první testy

BMW dokončuje vývoj revolučního elektromobilu iX3, prvního modelu nové platformy Neue Klasse. Prototypy s dojezdem až 800 kilometrů a... >>

Čínský výrobce GAC představil létající automobil AirCab

Automobilka GAC Group představila na autosalonu v Hongkongu dvoumístný létající vůz AirCab pod značkou Govy. Vůz s vertikálním startem a... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.