Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

BYD převzal plné vlastnictví značky Denza a Zeekr 009 Glory Edition dosáhl milníku dodávek

EV novinky
Foto: EV novinky
Fotka autora Jana
Jana 16 Září, 2024

Čínská automobilka BYD učinila významný krok v oblasti elektromobility tím, že získala plné vlastnictví nad značkou Denza. Tato akvizice znamená transformaci Denzy z původního společného podniku s Mercedes-Benz na samostatnou entitu pod křídly BYD. Tento strategický tah umožní společnosti lépe řídit vývoj nových modelů a rychleji reagovat na dynamický trh s elektrickými vozidly.

Převzetí Denzy přináší BYD nejen rozšíření portfolia, ale také posílení pozice na domácím i globálním trhu. S možností plně ovlivňovat strategii značky může BYD efektivněji implementovat své technologie a inovace, což přinese zákazníkům širší nabídku pokročilých elektromobilů.

Zeekr 009 Glory Edition slaví úspěch

Další významnou událostí v odvětví je úspěch modelu Zeekr 009 Glory Edition. Toto luxusní MPV, které se pyšní výkonem až 777 koní, dosáhlo milníku 1 000 prodaných jednotek v Číně během pouhých 115 dnů od zahájení prodeje. Tento impozantní výsledek svědčí o rostoucí poptávce po výkonných a luxusních elektromobilech na čínském trhu.

Zeekr 009 Glory Edition zaujme nejen svým mohutným výkonem, ale také špičkovým komfortem a moderním designem. Vozidlo je vybaveno nejnovějšími technologiemi a nabízí prvotřídní zážitek z jízdy, což oslovuje náročné zákazníky hledající spojení luxusu a ekologie.

Trendy v čínské elektromobilitě

Tyto události podtrhují rychlý vývoj a inovace v čínském sektoru elektromobility. Společnosti jako BYD a Zeekr jsou na čele tohoto trendu, přinášejí na trh nové technologie a modely, které mění pohled na elektrická vozidla. Rostoucí konkurence a investice v tomto odvětví vedou k rychlejšímu pokroku a širší dostupnosti elektromobilů pro veřejnost.

Čínský trh s elektromobily se stává klíčovým hráčem na globální scéně, což potvrzuje i zvýšený zájem zahraničních investorů a výrobců. Inovace v bateriových technologiích, nabíjecí infrastruktuře a autonomním řízení jsou oblasti, kde Čína výrazně přispívá k celosvětovému pokroku.

 

Štítky

  • EV novinky

Mohlo by vás zajímat

Mercedes-Benz GLB | zdroj: media.mercedes-benz.com

Zachrání Mercedes GLB a BMW iX3 evropský autoprůmysl? Němci konečně dohánějí Čínu
Evropský automobilový průmysl je v krizi. Volkswagen ruší 35 000 pracovních míst, Ford propouští další tisíce zaměstnanců, Audi zavírá belgickou továrnu. Zatímco tradiční automobilky bojují o přežití,...

Baterie

Nayax koupil Lynkwell za 650 milionů: AI řídí nabíjení elektromobilů
Izraelská společnost Nayax převzala americkou platformu Lynkwell za 25,9 milionu dolarů. Spojení vytvoří jednotné řešení pro správu nabíjecích stanic s umělou inteligencí a pokročilými platebními syst...

Autonomní řízení

"Vidí víc než já": Německý novinář vyzkoušel Tesla FSD a je ohromen
Model 3 s FSD samostatně objíždí staveniště, brzdí před chodci a mění pruhy v hustém berlínském provozu. Robin Hornig z Auto Bild seděl vedle a sledoval, jak technologie, která už funguje v sedmi zemí...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Šéf Fordu řídil půl roku čínské auto. „Nejpokořující věc v životě"

Jim Farley si nechal dovézt Xiaomi SU7 z Šanghaje do Chicaga a po šesti měsících ho odmítá vrátit. Generální ředitel Fordu během... >>

Čína chce brzdit elektromobily: Konec rakety pod kapotou?

Představte si, že každé ráno při startu vašeho elektromobilu musíte znovu aktivovat sportovní režim, abyste mohli využít plný výkon.... >>

Laboratorní průlom: Němci vyvinuli baterii s dvojnásobným dojezdem oproti dnešním elektromobilům

V Drážďanech právě otestovali baterii, která by mohla změnit elektromobilitu. Solid-state lithium-sirné články z Fraunhoferova institutu... >>

BMW zvažuje návrat spalovacího motoru do elektromobilů: Není na návrat už pozdě?

Luxusní SUV X5 a limuzína řady 7 by mohly dostat malý benzinový motor – ne k pohonu kol, ale k nabíjení baterie za jízdy. BMW podle... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Lugano, Switzerland - SudGrancia, Switzerland
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Leipzig, Germany - SeehausenLeipzig, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Saint-Brieuc, FranceLangueux, France
16 míst • 259 kW • ne-Tesla
Moncalieri, Italy - Corso SavonaMoncalieri, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Saint-Herblain, FranceSaint-Herblain, France
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.