Čínská automobilka SAIC Motor zahájila sériovou výrobu nové generace elektrického hatchbacku MG4 s příslibem revoluční semisolid-state bateriové technologie. Nový model je o 108 mm delší a 156 kg lehčí než předchůdce, přičemž oficiální debut je naplánován na srpen 2025. Zatímco v Číně prodeje původního MG4 dramaticky klesly na pouhých 52 kusů za čtyři měsíce, v Evropě značka zaznamenala 33,5% nárůst registrací díky konkurenceschopné ceně a výkonu.
SAIC
SAIC-GM a CATL oznámily průlomovou technologii v oblasti nabíjení elektromobilů. Nová ultra-rychlá 6C LFP baterie umožní dobití až 350 km dojezdu za pouhých 10 minut. Tato inovace bude integrována do vylepšené platformy Ultium s kvazi-900V architekturou. Co tato změna znamená pro uživatele a jak ovlivní budoucnost elektromobility?
Revoluční hořčíková skříň SAIC Motor pro elektrické pohony snižuje hmotnost vozidel, zvyšuje dojezd a zlepšuje bezpečnost díky semi-solidní procesní technologii, která zlepšuje pevnost a odolnost materiálů.
Solid-state baterie: revoluce v elektromobilitě. Objevte, jak tato technologie slibuje dojezd přes 1000 km, ultrarychlé nabíjení a vyšší bezpečnost. Čína vede závod - co to znamená pro budoucnost elektroaut?
SAIC Group, Volkswagen a General Motors čelí dramatickému poklesu výroby a prodejů v Číně. Zjistěte, jaký vliv mají výsledky VW a GM na společné podniky s SAIC a proč čelí největší čínská automobilka krizi.
Společnosti SAIC Motor Corporation Limited a Volkswagen Group oznámily rozšíření své dlouhodobé spolupráce zaměřené na vývoj nových elektromobilů a plug-in hybridních modelů. Nové technologické dohody, podepsané na konci června 2024.