Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

Zeekr 001: Nejrychleji prodávaný elektromobil v Číně

Ilustrační foto
Foto: Ilustrační foto
Fotka autora Redakce
Redakce 22 Prosinec, 2024

Úspěch značky Zeekr

Čínská automobilka Zeekr nedávno oznámila, že její model Zeekr 001 překonal hranici 250 000 dodaných vozů. Tento úspěch je významným milníkem nejen pro značku samotnou, ale i pro celý trh s elektromobily v Číně. Zeekr 001 se tak stal nejrychleji prodávaným čistě elektrickým vozem v zemi.

Rychlý růst na trhu

Zeekr 001 byl uveden na trh s ambiciózním cílem stát se lídrem v oblasti prémiových elektromobilů. Díky svému modernímu designu, pokročilým technologiím a vysokému výkonu si rychle získal oblibu mezi čínskými zákazníky. Tento model kombinuje luxus a inovace, což přispívá k jeho úspěchu na trhu.

Technologické přednosti

Jedním z klíčových faktorů úspěchu Zeekr 001 jsou jeho technologické vlastnosti. Vozidlo nabízí dlouhý dojezd, rychlé nabíjení a špičkové bezpečnostní prvky. Tyto vlastnosti z něj činí atraktivní volbu pro náročné zákazníky hledající spolehlivý a moderní elektromobil.

Obrázek
Dan

Mohlo by vás zajímat:

Zeekr a Lynk & Co hlásí rekordní růst prodejů elektromobilů v roce 2024
Prodej elektromobilů v Číně na vzestupu: Kdo dominuje trhu?
Hyundai INSTER: konečně dostupný elektromobil na českém trhu díky bezkonkurenční ceně?

Budoucí plány značky

I když budoucnost elektromobility není předmětem tohoto článku, Zeekr již nyní pracuje na rozšíření svého portfolia o další modely. Společnost plánuje pokračovat v inovacích a posilování své pozice na trhu s cílem nabídnout zákazníkům ještě více možností.

Zeekr 001 se stal symbolem rychlého rozvoje čínského trhu s elektromobily. Jeho úspěch dokládá rostoucí poptávku po prémiových elektromobilech a ukazuje, jak může technologický pokrok přispět k rychlému dosažení prodejních cílů.

Zdroj: CarNewsChina

Štítky

  • EV novinky
  • Zeekr

Mohlo by vás zajímat

Ilustrační foto

Konec tavení a chemikálií. BMW otevřelo první centrum, kde se baterie recyklují mechanicky
Představte si recyklaci baterií bez pecí žhavých na 1450 stupňů a bez nádrží plných agresivních chemikálií. Přesně to dnes začalo fungovat v bavorském Salchingu, kde BMW Group a společnost Encory spus...

Ilustrační foto

Konec nočních můr z hořících baterií? Stellantis si patentoval systém, který udusí oheň zevnitř
Požár elektromobilu je scénář, kterého se obávají řidiči i záchranáři. Hašení bývá složité, zdlouhavé a náročné na vodu. Co kdyby ale auto dokázalo nebezpečnou reakci zastavit samo, dřív než si posádk...

Dojezd na elektřinu 100 km - ilustrační foto

Čína povolila první elektromobily s autonomním řízením Level 3
Čínské ministerstvo udělilo historické povolení pro dva elektromobily s pokročilým autonomním řízením Level 3. Vozy Deepal SL03 a Arcfox Alpha S mohou jezdit bez dozoru řidiče na vybraných úsecích v P...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Jak obejít evropská cla na čínské elektromobily? GAC to zkouší přes Rakousko

Zatímco Evropská unie zavádí cla až 35 procent na čínské elektromobily, výrobce GAC našel způsob, jak se jim vyhnout. V rakouském Grazu... >>

Ford a Renault spojují síly: Levné elektromobily v roce 2028?

Dva tradiční evropští výrobci sahají po společném řešení tváří v tvář invazi čínských elektromobilů. Ford a Renault dnes... >>

Konec dvojrole. Oliver Blume čelí nejvyšší zkoušce kariéry – a vlastníci ztrácejí trpělivost

Oliver Blume od ledna 2026 už nebude šéfem Porsche. Soustředí se jen na Volkswagen – a čas se krátí. Podle zdrojů z okolí rodin Porsche a... >>

EU rozděluje 15 miliard korun na nabíjecí infrastrukturu

Evropská komise vybrala 70 projektů v 24 zemích, které získají celkem přes 600 milionů eur na výstavbu nabíjecích stanic a vodíkových... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Hattersheim, GermanyHattersheim am Main, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Palmi, ItalyPalmi, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Balıkesir, Türkiye - Istanbul BoundBalıkesir, Turkey
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Eggedal, NorwaySigdal, Norway
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Steyr, AustriaSteyr, Austria
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.