Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Renault Scenic E-Tech Electric

Renault Scenic E-Tech - zdroj: https://media.renault.com/

Renault Scenic E-Tech - zdroj: https://media.renault.com/

Kolik stojí nabití Scenic E-Tech Electric 0–100% doma a na DC?

  • 0–100 % doma: cca 470 Kč
  • 0–100 % na DC: cca 1128 Kč
  • Uvažováno se ztrátami nabíjení ~ 8 %.

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Renault Scenic E-Tech Electric je moderní rodinné SUV s prostorným interiérem, vysokou efektivitou a dojezdem přes 600 km dle WLTP. Díky baterii o kapacitě 87 kWh, výkonu 160 kW a podpoře rychlého nabíjení je vhodnou volbou pro delší cestování i každodenní provoz. Nabízí pohodlné sezení pro pět osob, pokročilé asistenční systémy a ekologický provoz bez emisí.

FAQ – Často hledané otázky

Jaký je reálný dojezd Renault Scenic E-Tech Electric?

Reálný kombinovaný dojezd se pohybuje kolem 550–600 km, ve městě lze překročit hranici 650 km.

Jak dlouho trvá nabití Scenic E-Tech?

Na AC 22 kW trvá plné nabití zhruba 4 hodiny. Na DC 150 kW dobijete z 10 na 80 % za přibližně 35 minut.

Má Renault Scenic E-Tech tepelné čerpadlo?

Ano, tepelné čerpadlo je součástí standardní výbavy, což zvyšuje efektivitu zejména v zimních měsících.

Je Scenic E-Tech vhodný pro rodiny?

Ano, nabízí prostorný interiér, velký zavazadlový prostor (545 litrů) a množství bezpečnostních a komfortních funkcí.

Základní specifikace a cena

Značka: Renault

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: přední náprava

Motor: synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 87

Kolik stojí Renault Scenic E-Tech Electric?

Přibližná cena: 1 085 000 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 160

Maximální výkon motoru (koně): 218

Maximální točivý moment (Nm): 300

Typ baterie: Li-ion

Napětí (V): 400 V

Hmotnost (kg):

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 22

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 150

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 7.5

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.42

Maximální rychlost (km/h): 170

Zrychlení 0-100 km/h (s): 7.9

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 16.9

Dojezd WLTP kombinace (km): 621

Dojezd WLTP město (km): 710

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4470

Šířka (mm): 1900

Výška (mm): 1570

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg):

Maximální přípustná hmotnost (kg):

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 1200

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 750

Objem zavazadlového prostoru (l): 545

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1670

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • 25 000 eur a 450 km: VW zahajuje ofenzivu levných elektromobilů modelem ID. Polo
  • Konec tavení a chemikálií. BMW otevřelo první centrum, kde se baterie recyklují mechanicky
  • Máte v garáži BYD? Automobilka vám právě zdarma prodloužila záruku na čtvrt milionu kilometrů
  • Stejná velikost, o polovinu delší dojezd. Nové baterie bez grafitu míří k výrobcům aut
  • Věda potvrzuje: Každých 10 % více elektromobilů zlepší ovzduší o 1,1 %. Výsledky jsou vidět nejen v Pekingu

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Nio Firefly míří do Británie a Thajska: Strategie bez cel pro globální expanzi

Čínská automobilka Nio, známá svými inovativními elektromobily, výrazně zrychluje globální expanzi své prémiové kompaktní značky... >>

Sinopec a LG Chem sází na sodíkové baterie: Čínský trh poroste o 2900 %

Čínský energetický gigant Sinopec a jihokorejský chemický lídr LG Chem spojují síly v ambiciózním projektu vývoje klíčových... >>

Konec drahého rychlonabíjení? PRE láká na 11 korun za kWh a asistenci zdarma

Od prvního prosince mohou elektromobilisté v síti PRE Point nabíjet na ultrarychlých stanicích za 11 korun za kilowatthodinu – o dva koruny... >>

Vyměníte 5 % energie za čisté ruce? Bezdrátové nabíjení elektromobilů konečně dává smysl

Zaparkovat a odejít. Žádné hledání kabelů v kufru, žádné špinavé ruce. To, co známe z telefonů, se ve Švýcarsku stává realitou i... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Györ, HungaryGyőrújbarát, Hungary
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Birch, UK - WestboundHeywood, United Kingdom
12 míst • 250 kW
Düsseldorf - Ando CampusDüsseldorf, Germany
3 míst • 250 kW • ne-Tesla
Miskolc, HungaryMiskolc, Hungary
8 míst • 125 kW • ne-Tesla
Schierling, GermanySchierling, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.