Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

LEVC L380: Nový luxusní elektromobil s dojezdem přes 800 km přichází na čínský trh

LEVC L380 novinky - www.levc.com
Foto: LEVC L380 novinky - www.levc.com
Fotka autora Filip
Filip 26 Červen, 2024

Společnost LEVC, dříve známá především díky elektrifikovaným taxíkům v Londýně, vstupuje na nový trh s luxusním elektromobilem L380. Tento krok symbolizuje přechod společnosti na poskytovatele globálních e-mobilitních řešení. Nový model byl slavnostně představen na Internet International Convention and Exhibition Center v čínském Wuzhenu.

Luxus a technologie

LEVC L380 je velké, luxusní a vysoce flexibilní víceúčelové vozidlo (MPV). Interiér vozu je inspirován světem luxusního leteckého cestování a nabízí sedadla pro až osm osob. Sedadla jsou potažena jemnou semi-anilinovou kůží a mohou být sklopená pro spaní. K tomu se přidávají prvky jako Alcantara látky, jasné chromy a krystaly, které dotvářejí opulentní kabinu.

Obrázek
LEVC L380 - www.levc.com
LEVC L380

Revoluční platforma SOA

Nový model L380 je první vozidlo založené na revoluční platformě Space Oriented Architecture (SOA), která byla vyvinuta ve spolupráci s Geely Holding Group. Tato platforma umožňuje vylepšení v oblastech dojezdu, efektivity, bezpečnosti, doby nabíjení, odolnosti a konektivity. Výkon vozu je zajištěn předními a zadními elektrickými motory s celkovým výkonem 536 koní a maximálním točivým momentem 686 Nm, což umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,5 sekundy. 

Obrázek
L380 - www.levc.com
LEVC L380

Impozantní design

Exteriér L380 se vyznačuje jednoduchým, ale technicky elegantním designem inspirovaným aerodynamikou letadel. Mezi výrazné prvky patří plovoucí střecha a kola inspirovaná ikonickým Londýnským okem. Vůz je nabízen ve čtyřech dynamických barvách: perlově bílá, inkoustově černá jadeitová, safírově modrá a smaragdově zelená.

Dojezd a baterie

Model L380 je vybaven světově první baterií CATL 3.0 Kirin s kapacitou až 140 kWh a energetickou hustotou článků 200 Wh/kg. To umožňuje dojezd až 512 mil (cca 823 km) podle čínského standardu CLTC mezi nabíjením. Cena tohoto modelu pro čínský trh začíná na 379 900 RMB - 1,2 mil. Kč a může stoupat až na 479 900 RMB - 1,5 mil. Kč v závislosti na specifikaci.

Zdroj: CarNewsChina, Levc.com

Štítky

  • LEVC
  • L380
  • EV novinky

Mohlo by vás zajímat

Volvo EX-30 Cross Country

Test Volvo EX30 Cross Country: Když malý elektromobil nabídne 315 kW a panoramatickou střechu
Nejmenší elektrické Volvo zrychlí rychleji než Porsche Macan, má topografii nejvyšší švédské hory na masce a audio jako koncertní síň. Po týdnu testování a 600 ujetých kilometrech ale víme, že katalog...

Ilustrační foto

Jedna cena pro celou Evropu. Za kolik? Electra zavádí "Charge League" a míří do Česka
Drahý roaming a složité počítání cen na cestách po Evropě se stávají minulostí. Francouzská Electra právě odhalila detaily iniciativy Charge League a je to větší, než se čekalo. Do aliance vstupují i ...

Ilustrační foto

Německý autoprůmysl čeká na elektromobily: prodeje vzrostou o 30 procent
Německý automobilový průmysl očekává v roce 2026 pouze mírné oživení celkového trhu, ale u elektromobilů počítá s výrazným růstem o 30 procent na 693 tisíc vozů. Celkový trh zůstane pod úrovní roku 20...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

BYD patentuje revoluční motor: Mění magnetický tok pro vyšší dojezd

Čínský gigant BYD zveřejnil čtyři patenty na pokročilý elektromotor s proměnným magnetickým tokem. Tato technologie slibuje výrazné... >>

"Vidí víc než já": Německý novinář vyzkoušel Tesla FSD a je ohromen

Model 3 s FSD samostatně objíždí staveniště, brzdí před chodci a mění pruhy v hustém berlínském provozu. Robin Hornig z Auto Bild seděl... >>

Čína a Stellantis staví v Zaragoze továrnu na baterie za 11 miliard. Vytvoří přes 4000 míst

Čínský výrobce baterií CATL společně se Stellantisem oficiálně zahájili výstavbu obří továrny na baterie v Zaragoze. Gigafactory za 11... >>

Někteří evropští výrobci varují: Odklad zákazu spalováků je dárkem pro Čínu

V Bruselu se schyluje k velkému obratu. Plánovaný konec spalovacích motorů v roce 2035 pravděpodobně nebude tak striktní, jak se čekalo.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Chivasso, ItalyChivasso, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
(EV OTM) - Warton, UKWarton, United Kingdom
6 míst • 250 kW • ne-Tesla
Strasbourg, FranceOstwald, France
8 míst • 150 kW • ne-Tesla
Bayonne, FranceBayonne, France
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Aosta, Italy - off highwayPollein, Italy
6 míst • 150 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.