Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů

Náročnost nabíjení Tesla Cybertruck na veřejných stanicích

Ilustrační foto
Foto: Ilustrační foto
Fotka autora Daniel Česák
Daniel Česák 31 Květen, 2024

Dlouhé nabíjení Tesla Cybertruck

Nabíjení Tesla Cybertruck na veřejných nabíjecích stanicích může být časově velmi náročné. Podle dostupných informací trvá plné nabití tohoto modelu až hodinu a půl, což je výrazně delší doba oproti jiným elektromobilům na trhu.

Proč je nabíjení tak dlouhé?

Jedním z hlavních důvodů je kapacita baterie Cybertrucku, která je podstatně větší než u běžných osobních elektromobilů. Tento fakt se odráží v delší době potřebné k plnému nabití, i když jsou použity rychlonabíjecí stanice.

Nabíjení doma vs. veřejné nabíjecí stanice

Většina uživatelů elektromobilů preferuje nabíjení doma, kde mohou své vozidlo pohodlně připojit přes noc. Ovšem v případě Tesla Cybertruck by domácí nabíjení mohlo trvat až 125 hodin při použití standardní zásuvky, což je prakticky nemožné. Proto se uživatelé musí spoléhat na veřejné nabíjecí stanice.

Výzvy pro uživatele

Tento dlouhý čas potřebný k nabití může být pro mnoho potenciálních zákazníků odrazující. V situacích, kdy je potřeba rychle doplnit energii během cesty, se ukazuje, že Cybertruck není nejvhodnější volbou.

Závěr

Pro ty, kteří plánují využívání Tesla Cybertruck především ve městě nebo na krátké vzdálenosti s možností pravidelného přístupu k rychlonabíjecím stanicím, může být tento model stále atraktivní. Avšak pro dlouhé cesty a nepravidelné používání může být dlouhá doba nabíjení významným omezením.

Mohlo by vás zajímat

BYD Yangwang U8 | zdroj: byd.com

Bez jediného sváru: BYD představil rám, který automobilky nemohly vyrobit
Roky to nikdo nedokázal. Nyní čínští inženýři odlili kompletní hliníkový rám velkého SUV jako jediný kus – bez svárů, bez slabin. Technologie nízkotlakého lití s extrémními rozdíly v tloušťce materiál...

Volvo EX 30 CC | zdroj: volvocars.com

Velký přehled verzí Volva EX30: Od městské stylovky po vrcholný Cross Country. Vyznáte se v nich?
S příchodem nových variant se z modelu EX30 stává komplexní modelová řada. Zákazník má nyní na výběr ze tří charakterů, které se neliší jen vzhledem, ale zásadně i technikou a cenou. Zatímco základ st...

Geely EX5 EM-i LHD | zdroj: geely.com

Geely vstupuje do Itálie s elektrickým SUV EX5 a hybridem
Čínský automobilový gigant Geely rozšiřuje svou evropskou expanzi o další klíčový trh. V Itálii začíná prodávat elektrický SUV EX5 s dojezdem 425 km a plug-in hybrid Starray EM-i s celkovým dojezdem t...

Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Elektromobily ve Velké Británii dosáhly rekordního podílu 51,4 % trhu

Elektromobily a hybridní vozidla poprvé v historii překonaly ve Velké Británii 50% podíl na trhu nových aut. V listopadu dosáhly... >>

Elektromobil by si 97 % majitelů koupilo znovu. Jaká je jejich jediná velká bolest?

Devět z deseti českých řidičů elektromobilů je nadšených. Jezdí levněji než dříve, většinou nabíjejí doma přes noc a reálný... >>

V Polsku skoro čtvrt milionu, v Česku nula. Jak se z nás stal evropský otloukánek elektromobility

Francie vyplatí na elektromobily až 142 500 Kč, Itálie 267 000 Kč, Německo chystá program s podporou 100 000 Kč. Přibližně 20 z 27 zemí... >>

Ford a Renault spojují síly: Levné elektromobily v roce 2028?

Dva tradiční evropští výrobci sahají po společném řešení tváří v tvář invazi čínských elektromobilů. Ford a Renault dnes... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Manchester, UK - Trafford CentreManchester, United Kingdom
18 míst • 250 kW • ne-Tesla
Flå, NorwayFlå, Norway
38 míst • 250 kW • ne-Tesla
Weibersbrunn, GermanyWeibersbrunn, Germany
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Narbonne Sud, FranceNarbonne, France
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Göttingen, GermanyGöttingen, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.