Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Audi Q4 45 e-tron

Audi Q4 e-Tron, zdroj: www.audi-mediacenter.com

Audi Q4 e-Tron, zdroj: www.audi-mediacenter.com

Kolik stojí nabití Q4 45 e-tron 0–100% doma a na DC?

  • 0–100 % doma: cca 443 Kč
  • 0–100 % na DC: cca 1063 Kč
  • Uvažováno se ztrátami nabíjení ~ 8 %.

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Audi Q4 45 e-tron je elektrické SUV s pohonem zadní nápravy a výkonem 210 kW (286 koní). Nabízí dojezd až 552 km dle WLTP a spotřebu 16,4 kWh/100 km. Maximální rychlost je 180 km/h. Vůz má pět míst k sezení a zavazadlový prostor o objemu až 1490 litrů.

Základní specifikace a cena

Značka: Audi

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: Synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 82

Kolik stojí Audi Q4 45 e-tron?

Přibližná cena: 1 483 900 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 210

Maximální výkon motoru (koně): 286

Maximální točivý moment (Nm):

Typ baterie: Li-ion

Napětí (V):

Hmotnost (kg): 2165

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 135

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 7.5

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 30

Maximální rychlost (km/h): 180

Zrychlení 0-100 km/h (s):

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 16.4

Dojezd WLTP kombinace (km): 552

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4590

Šířka (mm): 1865

Výška (mm): 1619

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg): 2165

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2660

Maximální svislé zatížení (kg): 75

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 1000

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 750

Objem zavazadlového prostoru (l): 520

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1490

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • XPeng předvedl robota s lidskou chůzí. Diváci nevěřili, že není uvnitř člověk
  • Test XPENG G6: Když teenager pochválí auto dobrovolně, stalo se něco výjimečného
  • Česko vyjednalo odklad CO2 daně na paliva. Pak řeklo ne. Proč?
  • Baterie v elektromobilu vydrží o 10 % déle díky české metodě. V servisech budou už snad za 2 roky
  • Prodeje Tesly v Evropě pokračují v říjnovém propadu. Pomůže levnější Model Y Standard?

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
e-Salon 2025
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

BYD má rekordní prodeje, ale zisk padá. Co se děje v Číně?

Když největší výrobce elektromobilů světa hlásí pokles zisku o 33 % i přes rostoucí prodeje, něco je špatně. V Číně zuří cenová... >>

Nejlepší auto, které nikdo nechce. Proč se oceňovaný Porsche Taycan neprodává a stahuje celou značku ke dnu?

Porsche, ikona ziskovosti, je na kolenou. Provozní marže se propadla z 18,6 % na pouhých 0,2 % a firma utrpěla historickou ztrátu. Důvod?... >>

Tak už i Nissan oznamuje solid-state baterie. Od roku 2028 tak čekejme dvojnásobné dojezdy

Závod o bateriový svatý grál má dalšího silného hráče – nebo spíše, Nissan teď hlasitě potvrzuje své ambice. Japonská automobilka,... >>

Omoda odhalila čtyřku s designem z budoucnosti: Menší crossover míří do Evropy, ale dorazí i do Česka?

Čínská značka Omoda, která teprve letos v březnu vstoupila na český trh, představila svůj nejnovější model. Omoda 4 je kompaktní... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Simmern, GermanySimmern, Germany
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Manchester, UK - Trafford CentreManchester, United Kingdom
18 míst • 250 kW • ne-Tesla
Kitzbühel, AustriaKitzbühel, Austria
3 míst • 150 kW • ne-Tesla
Treillières, FranceTreillières, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Alsfeld, GermanyAlsfeld, Germany
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.