Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Audi Q4 55 e-tron quattro

Audi Q4 e-Tron, zdroj: www.audi-mediacenter.com

Audi Q4 e-Tron, zdroj: www.audi-mediacenter.com

Audi Q4 55 e-tron quattro je elektrické SUV s pohonem všech kol, dvěma elektromotory o celkovém výkonu 250 kW (340 koní) a točivým momentem 545 Nm. Baterie o kapacitě 82 kWh poskytuje dojezd až 544 km dle WLTP. Vozidlo zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 180 km/h. Nabíjení z 10 % na 80 % trvá přibližně 28 minut při využití DC nabíjení s výkonem až 175 kW. Interiér nabízí moderní technologie včetně prémiového audiosystému SONOS a prostorného zavazadlového prostoru s objemem až 1 490 litrů.

Přidat nový vůz

Základní specifikace a cena

Značka: Audi

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: pohon všech čtyř kol

Motor: Synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 82

Kolik stojí Audi Q4 55 e-tron quattro?

Přibližná cena: 1 662 900 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 250

Maximální výkon motoru (koně): 340

Maximální točivý moment (Nm): 545

Typ baterie: Li-ion

Napětí (V):

Hmotnost (kg): 2210

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 175

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 7.5

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 26

Maximální rychlost (km/h): 180

Zrychlení 0-100 km/h (s): 5.4

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 16.9

Dojezd WLTP kombinace (km): 517

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4590

Šířka (mm): 1865

Výška (mm): 1619

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm): 180

Provozní hmotnost (kg): 2260

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2750

Maximální svislé zatížení (kg): 75

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 1200

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 750

Objem zavazadlového prostoru (l): 520

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1490

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Čínské elektromobily expandují: BYD míří na evropský luxusní trh a roste podpora bateriových technologií

Čínský výrobce BYD se chystá jako první ze země vstoupit na evropský trh luxusních elektromobilů se svou značkou Yangwang. Současně... >>

Zeekr vyvrací obvinění z prodeje ojetých elektromobilů

Čínská automobilka Zeekr oficiálně reagovala na mediální zprávy o údajném prodeji ojetých vozů s nulovým nájezdem. Firma kategoricky... >>

Novinky v elektromobilitě: Avatr posiluje baterie a MG4 láme rekordy

Čínský výrobce Avatr oznámil integraci větších baterií CATL a pokročilého řídicího systému Huawei do svých modelů, s uvedením... >>

BMW iX3 2026: Revoluční efektivita 15 kWh/100 km předčí Tesla Model Y

Nový BMW iX3 2026 přepisuje pravidla elektromobility s rekordní spotřebou pouhých 15 kWh na 100 kilometrů a dosahuje uhlíkové neutrality... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Superchargery

Regensburg-Ost, GermanyRegensburg, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Liege, BelgiumLiège, Belgium
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Nykøbing Mors, DenmarkNykøbing Mors, Denmark
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Caldes de Malavella, SpainCaldes de Malavella, Spain
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lippetal, GermanyLippetal, Germany
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Bratislava, SlovakiaBratislava, Slovakia
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Viborg, DenmarkViborg, Denmark
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Hjørring, DenmarkHjørring, Denmark
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wörth, GermanyWörth an der Isar, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Randers, DenmarkRanders, Denmark
14 míst • 130 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.