Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

VW ID.3

No-image

No-image

Kolik stojí nabití ID.3 0–100% doma a na DC?

  • 0–100 % doma: cca 313 Kč
  • 0–100 % na DC: cca 752 Kč
  • Uvažováno se ztrátami nabíjení ~ 8 %.

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Volkswagen ID.3 je průkopnický elektromobil postavený na platformě MEB, který představuje vstup německé značky do nové éry elektromobility. Tento pětimístný hatchback s délkou 4261 mm nabízí překvapivě prostorný interiér díky dlouhému rozvoru 2765 mm. Střední varianta s využitelnou kapacitou 58 kWh dosahuje oficiálního dojezdu 420 km WLTP, zatímco elektromotor o výkonu 150 kW / 204 k na zadní nápravě zajišťuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,3 sekundy. Vůz podporuje AC nabíjení 11 kW a DC rychlonabíjení až 100 kW; z 10 na 80 % se na rychlonabíječce dobije zhruba za 35 minut. Standardem jsou rekuperace s více úrovněmi, funkce one-pedal driving a tepelné čerpadlo pro efektivní vytápění. Zavazadlový prostor 385 l lze rozšířit sklopením zadních sedadel na 1267 l. První kusy dorazily na český trh v roce 2020, základní verze Life startuje na 1 014 900 Kč.

FAQ – Často hledané otázky

Jaký je reálný dojezd Volkswagen ID.3?

U varianty 58 kWh se můžete v kombinovaném provozu spolehnout na 300–350 km, ve městě až kolem 400 km. V zimních podmínkách klesne dojezd na 250–300 km v závislosti na teplotě a stylu jízdy.

Jak rychle se nabíjí Volkswagen ID.3?

Na DC nabíječce 100 kW trvá doplnění z 10 na 80 % kolem 35 minut. Doma přes wallbox 11 kW se baterie 58 kWh dobije za zhruba 6 hodin; se 7 kW wallboxem počítejte s časy okolo 8–9 hodin.

Nabízí Volkswagen ID.3 obousměrné nabíjení?

Ne, ID.3 v současnosti nepodporuje funkce V2G nebo V2L. Tyto technologie nejsou součástí standardní výbavy ani dostupné jako příplatek.

Jaká je záruka na baterie u ID.3?

Volkswagen poskytuje na vysokonapěťovou baterii záruku 8 let nebo 160 000 km s garantovanou minimální kapacitou 70 % původní hodnoty po uplynutí záruční doby.

Základní specifikace a cena

Značka: VW

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: Synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2020-2025

Kapacita baterie (kWh): 58

Kolik stojí VW ID.3?

Přibližná cena: 1 014 900 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 150

Maximální výkon motoru (koně): 204

Maximální točivý moment (Nm): 310

Typ baterie: Lithium-ion

Napětí (V): 400V

Hmotnost (kg): 1650

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 100

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 7

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.58

Maximální rychlost (km/h): 160

Zrychlení 0-100 km/h (s): 7.3

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 16.1

Dojezd WLTP kombinace (km): 420

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4261

Šířka (mm): 1809

Výška (mm): 1552

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg): 1650

Maximální přípustná hmotnost (kg):

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg):

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l): 385

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1267

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Automobilová křižovatka 2025: Kdy je elektromobil jasná volba a kde má stále navrch benzín?
  • Volby 2025 rozhodly: Čeká českou elektromobilitu prudké brzdění, nebo jen jiná trasa?
  • Sedm minut a jedeme dál. Nový Zeekr 001 boří mýty o pomalém nabíjení elektromobilů
  • Renault Megane E-Tech v hodnocení TopGear: Stylový elektromobil, který vás překvapí víc než jen interiérem
  • Tesla chystá cenovou bombu. Uniklé kódy odhalily dostupnější model, který může otřást trhem

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
e-Salon 2025
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Plug-in hybridy v realitě: Proč produkují 5x vyšší emise, než uvádí výrobci?

Nové studie a data z reálného provozu odhalují šokující rozdíly mezi laboratorními testy a skutečností. Zjistěte, proč emise CO2 u... >>

BMW spouští továrnu budoucnosti. Zrodí se zde iX3 s dojezdem 805 km, výroba pojede bez fosilních paliv

Koncem října startuje nová éra automobilové výroby. BMW v maďarském Debrecínu otevírá svůj nejmodernější závod, který bude fungovat... >>

Šokující svolávačka: Xiaomi svolává 116 000 vozů. Majitelé do servisu ale nemusí

Trh s elektromobily v září 2025 oživilo oznámení Xiaomi o bezpečnostní aktualizaci pro více než 116 000 vozů SU7. Ačkoli je akce... >>

Zatímco Evropa zavírá továrny, svět kupuje elektromobily jako nikdy předtím

Některá média píšou o konci elektromobilů. Realita? Každý pátý prodaný vůz na světě je elektrický, prodeje rostou o čtvrtinu ročně.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Aalborg, DenmarkAalborg, Denmark
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rouen, FranceSaint-Etienne-du-Rouvray, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Pärnu, EstoniaPärnu, Estonia
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Blomsterdalen, NorwayBlomsterdalen, Norway
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Milan, Italy - CarugateCarugate, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Neuss, GermanyNeuss, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Mandelieu-la-Napoule, FranceMandelieu-la-Napoule, France
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
Florence, Italy - Campi BisenzioCampi Bisenzio, Italy
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Barberino di Mugello, ItalyBarberino di Mugello FI, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Saint-Brieuc, FranceLangueux, France
16 míst • 259 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.