Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Xpeng G6

Xpeng G6 | zdroj: xpeng.com/news

Xpeng G6 | zdroj: xpeng.com/news

Xpeng G6 je středně velké elektrické SUV postavené na pokročilé platformě SEPA 2.0 s 800V architekturou. Základní verze Standard Range s LFP baterií o kapacitě 66 kWh a elektromotorem o výkonu 190 kW / 258 k dosahuje oficiálního dojezdu 435 km WLTP. Vůz s pohonem zadních kol podporuje rychlé nabíjení až 240 kW DC; z 10 na 80 % se dostanete za méně než 20 minut. Standardem jsou tepelné čerpadlo, 20palcová kola Michelin, panoramatická střecha a pokročilý asistenční systém XPILOT. Navzdory sportovnímu designu coupe SUV s délkou 4 758 mm poskytuje zavazadlový prostor 571 l, po sklopení sedadel až 1 374 l. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 6,9 sekundy při maximální rychlosti 200 km/h.

FAQ – Často hledané otázky

Jaký je reálný dojezd Xpeng G6?

U základní verze Standard Range s 66 kWh LFP baterií se můžete v kombinovaném provozu spolehnout na 350–400 km, ve městě až kolem 450 km. Verze Long Range s 87,5 kWh baterií nabídne až 550–570 km WLTP.

Jak rychle se nabíjí Xpeng G6?

Díky 800V architektuře trvá nabíjení z 10 na 80 % méně než 20 minut na rychlonabíječce. G6 podporuje až 5C nabíjení, což umožňuje přidat 300 km dojezdu za pouhých 10 minut.

Jaké má G6 asistenční systémy?

G6 standardně obsahuje pokročilý systém XPILOT se 31 senzory včetně kamer, radarů a ultrazvukových senzorů. Systém umožňuje autonomní jízdu na dálnicích a ve městech.

Jaké jsou rozměry a prostor G6?

G6 měří 4 758 mm na délku, 1 920 mm na šířku a 1 650 mm na výšku s rozvorem 2 890 mm. Zavazadlový prostor má 571 l, po sklopení zadních sedadel až 1 374 l.

Přidat nový vůz

Základní specifikace a cena

Značka: Xpeng

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 66

Kolik stojí Xpeng G6?

Přibližná cena: 1 119 900 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 190

Maximální výkon motoru (koně): 258

Maximální točivý moment (Nm): 440

Typ baterie: LFP

Napětí (V): 800V

Hmotnost (kg):

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 240

Doba nabíjení Mod3 (hodiny):

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 20

Maximální rychlost (km/h): 200

Zrychlení 0-100 km/h (s): 6.9

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km):

Dojezd WLTP kombinace (km): 435

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4758

Šířka (mm): 1920

Výška (mm): 1650

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg):

Maximální přípustná hmotnost (kg):

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg):

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l): 571

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1374

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Čínské elektromobily expandují: BYD míří na evropský luxusní trh a roste podpora bateriových technologií

Čínský výrobce BYD se chystá jako první ze země vstoupit na evropský trh luxusních elektromobilů se svou značkou Yangwang. Současně... >>

Zeekr vyvrací obvinění z prodeje ojetých elektromobilů

Čínská automobilka Zeekr oficiálně reagovala na mediální zprávy o údajném prodeji ojetých vozů s nulovým nájezdem. Firma kategoricky... >>

Novinky v elektromobilitě: Avatr posiluje baterie a MG4 láme rekordy

Čínský výrobce Avatr oznámil integraci větších baterií CATL a pokročilého řídicího systému Huawei do svých modelů, s uvedením... >>

BMW iX3 2026: Revoluční efektivita 15 kWh/100 km předčí Tesla Model Y

Nový BMW iX3 2026 přepisuje pravidla elektromobility s rekordní spotřebou pouhých 15 kWh na 100 kilometrů a dosahuje uhlíkové neutrality... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Superchargery

Regensburg-Ost, GermanyRegensburg, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Liege, BelgiumLiège, Belgium
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Nykøbing Mors, DenmarkNykøbing Mors, Denmark
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Caldes de Malavella, SpainCaldes de Malavella, Spain
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lippetal, GermanyLippetal, Germany
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Bratislava, SlovakiaBratislava, Slovakia
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Viborg, DenmarkViborg, Denmark
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Hjørring, DenmarkHjørring, Denmark
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wörth, GermanyWörth an der Isar, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Randers, DenmarkRanders, Denmark
14 míst • 130 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.