Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Xpeng G6

Xpeng G6 | zdroj: xpeng.com/news

Xpeng G6 | zdroj: xpeng.com/news

Kolik stojí nabití G6 0–100% doma a na DC?

  • 0–100 % doma: cca 356 Kč
  • 0–100 % na DC: cca 855 Kč
  • Uvažováno se ztrátami nabíjení ~ 8 %.

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Xpeng G6 je středně velké elektrické SUV postavené na pokročilé platformě SEPA 2.0 s 800V architekturou. Základní verze Standard Range s LFP baterií o kapacitě 66 kWh a elektromotorem o výkonu 190 kW / 258 k dosahuje oficiálního dojezdu 435 km WLTP. Vůz s pohonem zadních kol podporuje rychlé nabíjení až 240 kW DC; z 10 na 80 % se dostanete za méně než 20 minut. Standardem jsou tepelné čerpadlo, 20palcová kola Michelin, panoramatická střecha a pokročilý asistenční systém XPILOT. Navzdory sportovnímu designu coupe SUV s délkou 4 758 mm poskytuje zavazadlový prostor 571 l, po sklopení sedadel až 1 374 l. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 6,9 sekundy při maximální rychlosti 200 km/h.

FAQ – Často hledané otázky

Jaký je reálný dojezd Xpeng G6?

U základní verze Standard Range s 66 kWh LFP baterií se můžete v kombinovaném provozu spolehnout na 350–400 km, ve městě až kolem 450 km. Verze Long Range s 87,5 kWh baterií nabídne až 550–570 km WLTP.

Jak rychle se nabíjí Xpeng G6?

Díky 800V architektuře trvá nabíjení z 10 na 80 % méně než 20 minut na rychlonabíječce. G6 podporuje až 5C nabíjení, což umožňuje přidat 300 km dojezdu za pouhých 10 minut.

Jaké má G6 asistenční systémy?

G6 standardně obsahuje pokročilý systém XPILOT se 31 senzory včetně kamer, radarů a ultrazvukových senzorů. Systém umožňuje autonomní jízdu na dálnicích a ve městech.

Jaké jsou rozměry a prostor G6?

G6 měří 4 758 mm na délku, 1 920 mm na šířku a 1 650 mm na výšku s rozvorem 2 890 mm. Zavazadlový prostor má 571 l, po sklopení zadních sedadel až 1 374 l.

Základní specifikace a cena

Značka: Xpeng

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: zadní náprava

Motor: synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 66

Kolik stojí Xpeng G6?

Přibližná cena: 1 119 900 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 190

Maximální výkon motoru (koně): 258

Maximální točivý moment (Nm): 440

Typ baterie: LFP

Napětí (V): 800V

Hmotnost (kg):

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 240

Doba nabíjení Mod3 (hodiny):

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 20

Maximální rychlost (km/h): 200

Zrychlení 0-100 km/h (s): 6.9

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km):

Dojezd WLTP kombinace (km): 435

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 4758

Šířka (mm): 1920

Výška (mm): 1650

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm):

Provozní hmotnost (kg):

Maximální přípustná hmotnost (kg):

Maximální svislé zatížení (kg):

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg):

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg):

Objem zavazadlového prostoru (l): 571

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1374

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Automobilová křižovatka 2025: Kdy je elektromobil jasná volba a kde má stále navrch benzín?
  • Volby 2025 rozhodly: Čeká českou elektromobilitu prudké brzdění, nebo jen jiná trasa?
  • Sedm minut a jedeme dál. Nový Zeekr 001 boří mýty o pomalém nabíjení elektromobilů
  • Renault Megane E-Tech v hodnocení TopGear: Stylový elektromobil, který vás překvapí víc než jen interiérem
  • Tesla chystá cenovou bombu. Uniklé kódy odhalily dostupnější model, který může otřást trhem

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
e-Salon 2025
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Plug-in hybridy v realitě: Proč produkují 5x vyšší emise, než uvádí výrobci?

Nové studie a data z reálného provozu odhalují šokující rozdíly mezi laboratorními testy a skutečností. Zjistěte, proč emise CO2 u... >>

BMW spouští továrnu budoucnosti. Zrodí se zde iX3 s dojezdem 805 km, výroba pojede bez fosilních paliv

Koncem října startuje nová éra automobilové výroby. BMW v maďarském Debrecínu otevírá svůj nejmodernější závod, který bude fungovat... >>

Šokující svolávačka: Xiaomi svolává 116 000 vozů. Majitelé do servisu ale nemusí

Trh s elektromobily v září 2025 oživilo oznámení Xiaomi o bezpečnostní aktualizaci pro více než 116 000 vozů SU7. Ačkoli je akce... >>

Zatímco Evropa zavírá továrny, svět kupuje elektromobily jako nikdy předtím

Některá média píšou o konci elektromobilů. Realita? Každý pátý prodaný vůz na světě je elektrický, prodeje rostou o čtvrtinu ročně.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Aalborg, DenmarkAalborg, Denmark
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rouen, FranceSaint-Etienne-du-Rouvray, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Pärnu, EstoniaPärnu, Estonia
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Blomsterdalen, NorwayBlomsterdalen, Norway
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Milan, Italy - CarugateCarugate, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Neuss, GermanyNeuss, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Mandelieu-la-Napoule, FranceMandelieu-la-Napoule, France
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
Florence, Italy - Campi BisenzioCampi Bisenzio, Italy
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Barberino di Mugello, ItalyBarberino di Mugello FI, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Saint-Brieuc, FranceLangueux, France
16 míst • 259 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.