Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh

IONIQ 5 - zdroj: www.hyundainews.com

IONIQ 5 - zdroj: www.hyundainews.com

Ioniq 5 77.4 kWh v létě vs. zimě: odhad dojezdu

  • Odhad dojezdu léto: 505 km
  • Odhad dojezdu zima: 361 km
  • Výchozí WLTP kombinace: 481 km.

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Hyundai Ioniq 5 je elektrické SUV nabízející moderní techniku a prostorný interiér. Vůz je k dispozici ve verzích s bateriemi o kapacitě 58 kWh a 77,4 kWh, přičemž maximální dojezd podle WLTP dosahuje až 507 km. Nabíjení stejnosměrným proudem zvládne díky podpoře výkonu až 232 kW velmi rychle, což ocení zejména řidiči na delších cestách. Dostupné konfigurace zahrnují pohon zadní nápravy i všech kol, což umožňuje přizpůsobení vozu různým potřebám.

Dan

Hyundai Ioniq 5:

Tento vůz patří k technologické špičce nejen díky 800V architektuře, která umožňuje rychlé nabíjení na kompatibilních DC stanicích. Cenovka vozu je však poměrně vysoká, což může odradit některé zájemce.

Základní specifikace a cena

Značka: Hyundai

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: pohon všech čtyř kol

Motor: synchronní motor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2023

Kapacita baterie (kWh): 77.4

Kolik stojí Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh?

Přibližná cena: 1 549 990 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 239

Maximální výkon motoru (koně): 325

Maximální točivý moment (Nm): 605

Typ baterie: Lithium-ion polymer (LiPol)

Napětí (V): 800V

Hmotnost (kg): 2200

Počet článků baterie:

Výkon palubní nabíječky (kW): 10.5

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 232

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 6.1

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.93

Maximální rychlost (km/h): 185

Zrychlení 0-100 km/h (s): 5.1

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 179

Dojezd WLTP kombinace (km): 481

Dojezd WLTP město (km): 672

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km):

Délka (mm): 4635

Šířka (mm): 1890

Výška (mm): 1605

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm): 160

Provozní hmotnost (kg): 2200

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2560

Maximální svislé zatížení (kg): 100

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 1600

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 750

Objem zavazadlového prostoru (l): 527

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1587

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ano

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Automobilová křižovatka 2025: Kdy je elektromobil jasná volba a kde má stále navrch benzín?
  • Volby 2025 rozhodly: Čeká českou elektromobilitu prudké brzdění, nebo jen jiná trasa?
  • Sedm minut a jedeme dál. Nový Zeekr 001 boří mýty o pomalém nabíjení elektromobilů
  • Renault Megane E-Tech v hodnocení TopGear: Stylový elektromobil, který vás překvapí víc než jen interiérem
  • Tesla chystá cenovou bombu. Uniklé kódy odhalily dostupnější model, který může otřást trhem

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
e-Salon 2025
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Plug-in hybridy v realitě: Proč produkují 5x vyšší emise, než uvádí výrobci?

Nové studie a data z reálného provozu odhalují šokující rozdíly mezi laboratorními testy a skutečností. Zjistěte, proč emise CO2 u... >>

BMW spouští továrnu budoucnosti. Zrodí se zde iX3 s dojezdem 805 km, výroba pojede bez fosilních paliv

Koncem října startuje nová éra automobilové výroby. BMW v maďarském Debrecínu otevírá svůj nejmodernější závod, který bude fungovat... >>

Šokující svolávačka: Xiaomi svolává 116 000 vozů. Majitelé do servisu ale nemusí

Trh s elektromobily v září 2025 oživilo oznámení Xiaomi o bezpečnostní aktualizaci pro více než 116 000 vozů SU7. Ačkoli je akce... >>

Zatímco Evropa zavírá továrny, svět kupuje elektromobily jako nikdy předtím

Některá média píšou o konci elektromobilů. Realita? Každý pátý prodaný vůz na světě je elektrický, prodeje rostou o čtvrtinu ročně.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Aalborg, DenmarkAalborg, Denmark
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Rouen, FranceSaint-Etienne-du-Rouvray, France
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Pärnu, EstoniaPärnu, Estonia
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Blomsterdalen, NorwayBlomsterdalen, Norway
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Milan, Italy - CarugateCarugate, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Neuss, GermanyNeuss, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Mandelieu-la-Napoule, FranceMandelieu-la-Napoule, France
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
Florence, Italy - Campi BisenzioCampi Bisenzio, Italy
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Barberino di Mugello, ItalyBarberino di Mugello FI, Italy
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Saint-Brieuc, FranceLangueux, France
16 míst • 259 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.