Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Články
  • Mapa
  • Nástroje
    • Kalkulačka
    • Katalog EV
    • Evidence EV
    • Statistiky EV
  • Testování
    • Test XPENG G6 1/3
    • Test XPENG G6 2/3
    • Test XPENG G6 3/3
  • Soutěž
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Renault 5 E-Tech

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Rychlonabíjení 5 E-Tech: od 10 do 80 % za ~29 min

Odhadovaný čas nabití 10–80 % je zhruba 29 min (max DC 80 kW, zahrnut taper).

Aktualizováno dnes

Přidat nový vůz

Renault 5 E-Tech je retro-moderní městský hatchback pro pět cestujících, postavený na nové platformě AmpR Small. Základní verze s 40 kWh baterií (čistá kapacita) a elektromotorem o výkonu 90 kW / 120 k dosahuje oficiálního dojezdu 312 km WLTP, zatímco vyšší varianta 52 kWh nabídne až 402 km. Vůz podporuje nabíjení AC 11 kW a DC 80 kW; z 10 na 80 % se tak na rychlonabíječce dostanete zhruba za 30–35 minut. Standardem jsou tepelné čerpadlo, rekuperace s více úrovněmi brzdění a obousměrné nabíjení (V2G). Navzdory kompaktní délce 3 922 mm poskytuje zavazadlový prostor 326 l a díky schválené tažné kapacitě 500 kg zvládne i menší přívěs. První kusy dorazí na evropské trhy na jaře 2025, české ceny oznámí Renault až těsně před uvedením, ale v Británii startují na 22 995 £ (≈ 690 000 Kč).

FAQ – Často hledané otázky

Jaký je reálný dojezd Renault 5 E-Tech?

U varianty 40 kWh se můžete v kombinovaném provozu spolehnout na 230–260 km, ve městě až kolem 300 km. Bohatší verze 52 kWh zvládne zhruba 300–330 km kombinovaně a přes 380 km ve městském režimu.

Jak rychle se nabíjí Renault 5 E-Tech?

Na DC nabíječce 80 kW trvá doplnění z 10 na 80 % kolem 30–35 minut. Doma přes wallbox 11 kW se baterie 40 kWh dobije za zhruba 4,5 hodiny; se 7 kW wallboxem počítejte s časy okolo 6–7 hodin.

Nabízí Renault 5 E-Tech obousměrné nabíjení (V2G)?

Ano, díky zabudovanému hardwaru zvládá vůz nejen V2L (napájení externích spotřebičů), ale i V2G, takže může vracet energii do sítě, pokud to legislativa a nabíjecí infrastruktura umožní.

Mohu s Renault 5 E-Tech táhnout přívěs?

Ano, model má homologaci na 500 kg brzděného i nebrzděného přívěsu a 63 kg svislého zatížení koule – ideální pro malý přívěs či nosič kol.

Základní specifikace a cena

Značka: Renault

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: přední náprava

Motor: synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 40

Kolik stojí Renault 5 E-Tech?

Přibližná cena: 675 000 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 90

Maximální výkon motoru (koně): 120

Maximální točivý moment (Nm): 225

Typ baterie: Lithium-ion

Napětí (V): 400 V

Hmotnost (kg):

Počet článků baterie: 93

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 80

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 4.5

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.53

Maximální rychlost (km/h): 150

Zrychlení 0-100 km/h (s): 9

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 14.5

Dojezd WLTP kombinace (km): 312

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 3922

Šířka (mm): 1808

Výška (mm): 1498

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm): 145

Provozní hmotnost (kg): 1372

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2441

Maximální svislé zatížení (kg): 63

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 500

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 500

Objem zavazadlového prostoru (l): 326

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1106

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ne

Tepelné čerpadlo: Ano

Nejnovější články o elektromobilitě

  • Cupra Raval v detailech: S cenou pod 700 tisíc a sportovním podvozkem chce ovládnout městské ulice
  • Ford a Renault spojují síly: Levné elektromobily v roce 2028?
  • Laboratorní průlom: Němci vyvinuli baterii s dvojnásobným dojezdem oproti dnešním elektromobilům
  • Německý autoprůmysl čeká na elektromobily: prodeje vzrostou o 30 procent
  • Šéf Fordu varuje: Evropa riskuje budoucnost svého automobilového průmyslu

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Obrázek
Evidence elektromobilu

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%

Nejčtenější články

Frustrace z nabíjení EV končí: Nové platební systémy slibují spolehlivost

Řidiči elektromobilů si stále více stěžují na nespolehlivost a složitost nabíjení, což podkopává jejich důvěru v celou... >>

Xpeng se blíží ziskovosti: Nejmenší ztráta za pět let a rekordní dodávky

Čínský výrobce elektromobilů Xpeng oznámil ve třetím čtvrtletí roku 2025 nejnižší čistou ztrátu za posledních pět let, dosahující... >>

Vyměníte 5 % energie za čisté ruce? Bezdrátové nabíjení elektromobilů konečně dává smysl

Zaparkovat a odejít. Žádné hledání kabelů v kufru, žádné špinavé ruce. To, co známe z telefonů, se ve Švýcarsku stává realitou i... >>

Čínský gigant GWM plánuje evropskou továrnu na 300 tisíc aut ročně

Great Wall Motors vyhlíží lokality pro svou první evropskou továrnu s kapacitou 300 tisíc vozů ročně do roku 2029. Čínský výrobce... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

EV4

Kia - EV4

Dojezd dle WLTP: 625 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

Superchargery

Hermsdorf, GermanyHermsdorf, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Durham, UKBowburn, United Kingdom
19 míst • 250 kW • ne-Tesla
Imst, AustriaImst, Austria
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Brest, France - GouesnouGouesnou, France
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Sibiu, RomaniaȘelimbăr, Romania
6 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

X

Nenechte si ujít novinky!

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací.

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved. Created by Studiografix.