Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. Katalog elektroaut

Renault 5 E-Tech

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 - zdroj: media.renault.com

Renault 5 E-Tech je retro-moderní městský hatchback pro pět cestujících, postavený na nové platformě AmpR Small. Základní verze s 40 kWh baterií (čistá kapacita) a elektromotorem o výkonu 90 kW / 120 k dosahuje oficiálního dojezdu 312 km WLTP, zatímco vyšší varianta 52 kWh nabídne až 402 km. Vůz podporuje nabíjení AC 11 kW a DC 80 kW; z 10 na 80 % se tak na rychlonabíječce dostanete zhruba za 30–35 minut. Standardem jsou tepelné čerpadlo, rekuperace s více úrovněmi brzdění a obousměrné nabíjení (V2G). Navzdory kompaktní délce 3 922 mm poskytuje zavazadlový prostor 326 l a díky schválené tažné kapacitě 500 kg zvládne i menší přívěs. První kusy dorazí na evropské trhy na jaře 2025, české ceny oznámí Renault až těsně před uvedením, ale v Británii startují na 22 995 £ (≈ 690 000 Kč).

FAQ – Často hledané otázky

Jaký je reálný dojezd Renault 5 E-Tech?

U varianty 40 kWh se můžete v kombinovaném provozu spolehnout na 230–260 km, ve městě až kolem 300 km. Bohatší verze 52 kWh zvládne zhruba 300–330 km kombinovaně a přes 380 km ve městském režimu.

Jak rychle se nabíjí Renault 5 E-Tech?

Na DC nabíječce 80 kW trvá doplnění z 10 na 80 % kolem 30–35 minut. Doma přes wallbox 11 kW se baterie 40 kWh dobije za zhruba 4,5 hodiny; se 7 kW wallboxem počítejte s časy okolo 6–7 hodin.

Nabízí Renault 5 E-Tech obousměrné nabíjení (V2G)?

Ano, díky zabudovanému hardwaru zvládá vůz nejen V2L (napájení externích spotřebičů), ale i V2G, takže může vracet energii do sítě, pokud to legislativa a nabíjecí infrastruktura umožní.

Mohu s Renault 5 E-Tech táhnout přívěs?

Ano, model má homologaci na 500 kg brzděného i nebrzděného přívěsu a 63 kg svislého zatížení koule – ideální pro malý přívěs či nosič kol.

Přidat nový vůz

Základní specifikace a cena

Značka: Renault

Převodovka: Automatická

Počet míst: 5

Pohon: přední náprava

Motor: synchronní elektromotor s permanentním magnetem

Rok výroby: 2024

Kapacita baterie (kWh): 40

Kolik stojí Renault 5 E-Tech?

Přibližná cena: 675 000 Kč

Detailnější specifikace

Maximální výkon motoru (kW): 90

Maximální výkon motoru (koně): 120

Maximální točivý moment (Nm): 225

Typ baterie: Lithium-ion

Napětí (V): 400 V

Hmotnost (kg):

Počet článků baterie: 93

Výkon palubní nabíječky (kW): 11

Maximální výkon nabíjení DC (kW): 80

Doba nabíjení Mod3 (hodiny): 4.5

Doba nabíjení Mod4 (minuty): 0.53

Maximální rychlost (km/h): 150

Zrychlení 0-100 km/h (s): 9

Kombinovaná spotřeba WLTP (kWh/100 km): 14.5

Dojezd WLTP kombinace (km): 312

Dojezd WLTP město (km):

Dojezd uživatel město (km):

Dojezd uživatel kombinace (km):

Emise (g/km): 0

Délka (mm): 3922

Šířka (mm): 1808

Výška (mm): 1498

Rozvor kol přední (mm):

Rozvor kol zadní (mm):

Světlá výška (mm): 145

Provozní hmotnost (kg): 1372

Maximální přípustná hmotnost (kg): 2441

Maximální svislé zatížení (kg): 63

Maximální hmotnost přívěsu s brzdou (kg): 500

Maximální hmotnost přívěsu bez brzdy (kg): 500

Objem zavazadlového prostoru (l): 326

Maximální objem zavazadlového prostoru (l): 1106

Rekuperace: ano

Jeden pedál: ne

Tepelné čerpadlo: Ano

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

BYD zaznamenává významné úspěchy v Austrálii a chystá nové hybridní SUV

Čínská automobilka BYD dosáhla v Austrálii milníku 60 000 dodaných vozů, přičemž jen v červnu prodala 8 156 jednotek. Pickup Shark 6 se v... >>

Soutěž o dominanci: Tesla a Waymo rozšiřují robotaxi služby v Austinu

V austinských ulicích vrcholí soutěž mezi Teslou a Waymo o dominanci v oblasti robotaxi služeb. Po Tesle rozšířila Waymo svou geofenci na 90... >>

Nio Firefly: Nejbezpečnější malý vůz v čínských crash testech

Model Firefly od společnosti Nio dosáhl výjimečného úspěchu v nezávislých crash testech C-IASI, kde získal nejvyšší možné hodnocení.... >>

Přerušení těžby lithia společností CATL kvůli vypršenému povolení

Čínská společnost CATL, klíčový světový dodavatel baterií, dočasně zastavila těžbu v jednom ze svých lithiových dolů. Důvodem je... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Superchargery

Katowice, PolandKatowice, Poland
4 míst • 150 kW
Lorient, FranceCaudan, France
8 míst • 150 kW • ne-Tesla
Northeim-Nord, GermanyNortheim, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
La Jonquera, SpainLa Jonquera, Spain
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Oberhausen, GermanyOberhausen, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Næstved, DenmarkNæstved, Denmark
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Charnock Richard, UKChorley, United Kingdom
12 míst • 150 kW
Modena, ItalyModena, Italy
12 míst • 150 kW • ne-Tesla
Dunkerque, FranceGrande-Synthe, France
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Milan, Italy - CarugateCarugate, Italy
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.