Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

Růst instalací baterií a zahájení výroby elektromobilů v Evropě

Ilustrační foto

WeLion zaznamenává růst instalací baterií

V květnu došlo k významnému nárůstu instalací polopevných baterií v Číně. Podle průmyslové asociace bylo instalováno 482,9 MWh těchto baterií, což představuje nárůst o 30,9 % oproti 369,0 MWh v dubnu. Hlavním přispěvatelem tohoto růstu byla společnost WeLion.

Tento nárůst je důkazem rostoucí poptávky po inovativních technologiích v oblasti baterií a potvrzuje úspěch WeLion na trhu. Polopevné baterie nabízejí mnoho výhod, včetně vyšší energetické hustoty a bezpečnosti, což je klíčové pro budoucnost elektromobility.

Leapmotor zahajuje výrobu v Evropě

Společnost Leapmotor nedávno zahájila výrobu svých prvních malých elektromobilů T03 v závodě Stellantis v Polsku. První vozy sjely z výrobní linky minulý týden a masová produkce je plánována na září.

Toto partnerství mezi Leapmotor a Stellantis je dalším krokem k posílení globální přítomnosti čínských výrobců elektromobilů. Evropský trh je pro Leapmotor klíčovým cílem, a zahájení výroby v Polsku jim umožní rychleji reagovat na poptávku a snižovat náklady na logistiku.

Zdroj: cnevpost

Štítky

  • leapmotor
  • Stellantis
  • EV novinky
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail
Autor: Filip , dne 17 Červen, 2024

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Xpeng G7: SUV s vlastním AI čipem láme rekordy v prodeji

Čínský výrobce elektromobilů Xpeng zahájil dodávky nového SUV G7, které během prvních devíti minut od uvedení získalo přes 10 000... >>

Leapmotor posiluje nabídku elektromobilů novými modely C11 a B01

Čínský výrobce elektromobilů Leapmotor představil aktualizované SUV C11 a nový sedan B01, které reagují na rostoucí konkurenci na trhu.... >>

Hyundai IONIQ 6 N: Nový vrchol výkonu mezi sportovními elektromobily?

Hyundai Motor Company představila na prestižním Goodwood Festival of Speed svůj nejnovější sportovní elektromobil IONIQ 6 N s výkonem 650... >>

Stellantis ukončuje program vývoje vodíkové technologie

Automobilová skupina Stellantis překvapivě oznámila ukončení celého programu vývoje vodíkové technologie palivových článků.... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.
TOPlist