Přejít k hlavnímu obsahu

Hlavní navigace

  • Domů
  • Katalog EV
  • Mapa
  • Články
  • Kalkulačka
  • Evidence EV
  • Statistiky EV
  • Superchargery
Menu uživatelského účtu
  • Přihlásit se
Social Auth Login Authenticate through Facebook Authenticate through Google

Drobečková navigace

  1. Domů

leapmotor

Leapmotor C10 (2026) s technologií 800V: Překvapivě výkonné SUV za cenu pod 400 tisíc

Nový Leapmotor C10 pro modelový rok 2026 zaujal čínský trh atraktivní cenou a pokročilou technikou, jako je 800V architektura a dojezd až 605 km. Přestože zatím není potvrzeno, zda se tento model dostane i na český trh, značka Leapmotor do Česka nedávno oficiálně vstoupila. C10 by tak mohl být jedním z kandidátů pro rozšíření nabídky dostupných elektromobilů i u nás.
  • Číst dál o Leapmotor C10 (2026) s technologií 800V: Překvapivě výkonné SUV za cenu pod 400 tisíc
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Leapmotor T03: Čínský elektromobil pro Evropu – Kompaktní hráč s ambicemi

Hledáte cenově dostupný elektromobil s dojezdem až 265 km, který se nezalekne městského provozu? T03 od čínské automobilky Leapmotor – vyvíjený ve spolupráci se Stellantis a vyráběný v Polsku – představuje novou alternativu k populární Dacii Spring a dalším malým elektromobilům v Evropě.
  • Číst dál o Leapmotor T03: Čínský elektromobil pro Evropu – Kompaktní hráč s ambicemi
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Leapmotor C10 EREV: Nová volba pro evropský trh

Leapmotor C10 EREV přináší na evropský trh atraktivní spojení elektrického pohonu a praktičnosti v podobě prodlouženého dojezdu. Tento SUV model sází na flexibilní nabíjecí možnosti a mimořádně nízké emise, zatímco těží ze silného partnerství s koncernem Stellantis, který urychluje jeho expanzi a podporuje dostupnost servisu pro evropské zákazníky.
  • Číst dál o Leapmotor C10 EREV: Nová volba pro evropský trh
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Leapmotor B10: Nový čínský elektromobil míří na evropský trh přes Německo

Čínská automobilka Leapmotor plánuje výrobu modelu B10 v Německu. Prozkoumejte politické vlivy, plány expanze a význam tohoto kroku pro evropský trh s elektromobily.
  • Číst dál o Leapmotor B10: Nový čínský elektromobil míří na evropský trh přes Německo
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Leapmotor začíná s exportem elektromobilů do Evropy

Leapmotor zahájil export svých elektromobilů do Evropy. První modely C10 a T03 zamířily do devíti zemí, včetně Francie, Německa a Itálie, s odhadovanými cenami 35 000 EUR a 20 000 EUR.
  • Číst dál o Leapmotor začíná s exportem elektromobilů do Evropy
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Leapmotor 28. června oficiálně spustí prodej SUV C16

Čínská automobilka Leapmotor spustí své nové SUV C16 28. června 2024. Tento model, vybavený pokročilou technologií a zaměřený na rodiny, nabízí varianty BEV a EREV s dojezdem až 520 km.
  • Číst dál o Leapmotor 28. června oficiálně spustí prodej SUV C16
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Růst instalací baterií a zahájení výroby elektromobilů v Evropě

Čínská společnost WeLion zaznamenala výrazný nárůst instalací baterií, zatímco Leapmotor zahájil výrobu elektromobilů v polském závodě Stellantis.
  • Číst dál o Růst instalací baterií a zahájení výroby elektromobilů v Evropě
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Honda a Leapmotor představují nové strategie pro globální expanzi elektromobilů

Honda odhalila svou aktualizovanou strategii pro elektrifikaci, zatímco Leapmotor plánuje rozšíření svých prodejů do devíti evropských zemí. Obě společnosti se zaměřují na růst a inovace v oblasti elektromobilů.
  • Číst dál o Honda a Leapmotor představují nové strategie pro globální expanzi elektromobilů
Facebook Twitter Linkedin Pinterest E-mail

Elektrický fejeton 😂

Rekuperace je šikovná funkce elektroauta, díky které se při brzdění nebo jízdě z kopce část energie neztrácí, ale vrací zpět do baterie. Auto tedy vlastně "brzdí chytře" – místo aby jen pálilo energii na teplo, přemění pohyb zpět na elektřinu. Řidič tak dojede dál a často i bez šlápnutí na brzdu. A co víc – při delších sjezdech si může připadat, jako by mu palubní počítač s úsměvem říkal: „Z kopce zadarmo? Proč ne!“ Škoda jen, že cyklistům zatím žádná taková rekuperace do stehen nepomáhá. 😁

Největší výrobci EV 2024

Tesla 🇺🇸
20.6%
BYD 🇨🇳
20.3%
Geely 🇨🇳
9.6%
Volkswagen Group 🇩🇪
8.6%
SGMW 🇨🇳
7.2%
BMW Group 🇩🇪
4.9%
Hyundai Group 🇰🇷
4.6%
GAC Aion 🇨🇳
4.5%
Changan 🇨🇳
3.5%
Stellantis 🇪🇺
3.2%
Obrázek
Evidence elektromobilu
Obrázek
Kalkulačka úspor s EV

Čínské elektromobily expandují: BYD míří na evropský luxusní trh a roste podpora bateriových technologií

Čínský výrobce BYD se chystá jako první ze země vstoupit na evropský trh luxusních elektromobilů se svou značkou Yangwang. Současně... >>

Zeekr vyvrací obvinění z prodeje ojetých elektromobilů

Čínská automobilka Zeekr oficiálně reagovala na mediální zprávy o údajném prodeji ojetých vozů s nulovým nájezdem. Firma kategoricky... >>

Novinky v elektromobilitě: Avatr posiluje baterie a MG4 láme rekordy

Čínský výrobce Avatr oznámil integraci větších baterií CATL a pokročilého řídicího systému Huawei do svých modelů, s uvedením... >>

BMW iX3 2026: Revoluční efektivita 15 kWh/100 km předčí Tesla Model Y

Nový BMW iX3 2026 přepisuje pravidla elektromobility s rekordní spotřebou pouhých 15 kWh na 100 kilometrů a dosahuje uhlíkové neutrality... >>

Považujete nabití na 80% do 8 minut za dostačující?

Možnosti výběru
Nabíjení elektromobilů do 8 minut? Už brzy díky 6C bateriím

První pětka podle WLTP

Níže najdete seznam pěti vozů z našeho katalogu elektroaut s nejdelším dojezdem podle WLTP.

EV6

Kia - EV6

Dojezd dle WLTP: 708 km

Model 3 Long Range RWD

Tesla - Model 3 Long Range RWD

Dojezd dle WLTP: 702 km

Capri RWD

Ford - Capri RWD

Dojezd dle WLTP: 627 km

Scenic E-Tech Electric

Renault - Scenic E-Tech Electric

Dojezd dle WLTP: 621 km

IONIQ 9

Hyundai - IONIQ 9

Dojezd dle WLTP: 620 km

Superchargery

Regensburg-Ost, GermanyRegensburg, Germany
10 míst • 250 kW • ne-Tesla
Liege, BelgiumLiège, Belgium
16 míst • 250 kW • ne-Tesla
Nykøbing Mors, DenmarkNykøbing Mors, Denmark
8 míst • 250 kW • ne-Tesla
Caldes de Malavella, SpainCaldes de Malavella, Spain
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Lippetal, GermanyLippetal, Germany
20 míst • 250 kW • ne-Tesla
Bratislava, SlovakiaBratislava, Slovakia
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Viborg, DenmarkViborg, Denmark
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Hjørring, DenmarkHjørring, Denmark
28 míst • 250 kW • ne-Tesla
Wörth, GermanyWörth an der Isar, Germany
12 míst • 250 kW • ne-Tesla
Randers, DenmarkRanders, Denmark
14 míst • 130 kW • ne-Tesla
Zobrazit všechny superchargery →

Tesla

BYD

průvodce světem eletromobility

Podmínky používání a ochrana osobních údajů

Některá data jsme přejali z © OpenStreetMap

Nabíjecí stanice - ve výstavbě

Články

Přidejte svou zkušenost s elektromobilem

FAQ - otázky a odpovědi k EV

Evidence elektromobilu - mějte o svém EV přehled

Kalkulačka dojezdu - WLTP, CLTC, EPA

Kalkulačka srovnání nabíjecích tarifů - vyplatí se?

Kalkulačka nákladů na nabíjení elektromobilů

O nás

Reklama

SLEDUJTE NÁS



Šéfredaktor: Daniel Česák

Kontaktujte nás: info@evmagazin.cz

Data a analýzy - license CC BY-NC-SA 4.0

Copyright © 2025. All Rights Reserved.
Created by Studiografix.